رستوران های گوا

به گزارش تایمر سرگرمی، غذاهای گوا به خاطر سنت های غنی سواحل کنکان و طی سالهای استعمار پرتغالی ها به وجود آمده است. با این وجود آشپزی گوا چندان پیچیده نیست. کنکان هندو و کاتولیک گوا، هر یک غذاهای مجزای خودش را دارد. اولی به استفاده از نارگیل و شیر و دومی به استفاده از سرکه، گوشت خوک و گوشت گاو معروف شده اند. ولی یک آشپزی بین المللی ، تحت تاثیر مهاجران خارجی و سنت های قدیمی به وجود آمده است.

رستوران های گوا

گوا نه تنها یک مقصد ساحلی دوست داشتنی، بلکه بهترین مکان برای لذت بردن از غذاهای لذیذ می باشد. غذاخوری ها و رستورانهای لوکس فوق العاده ای در این ایالت وجود دارند که انواع غذاهای گیاهی، غذاهای پرتغالی را سرو می نمایند. برای لذت بردن از این غذاهای هندی لذیذ و متفاوت باید به رستورانهای گوا بروید. در اینجا اطلاعاتی در خصوص این رستورانها ارائه می کنیم:

رستوران های گوا

یکی از وسوسه برانگیزترین چیزهایی که در خصوص سفر به گوا وجود دارد، غذای این ایالت است. چه عاشق غذا باشید و چه در رژیم، سایت سفر بعدی شما را با بهترین رستورانهای هند در ایالت گوا اشنا می نماید که علاوه بر غذای خوشمزه، دکوراسیون و موقعیت ساحلی فوق العاده ارائه می نمایند. معمولا رستورانهای معروف در کمربند ساحلی گوا، توجه مسافران بیشتری را به خود جلب می نماید، اما در واقع رستورانهای کوچک گوا هم شایسته تقدیر و توجه هستند. هر کسی که به شما می گوید گوا فقط به خاطر سواحلش معروف است، حتما به رمانتیک ترین رستورانهای گوا سر نزده است. رستورانهای فوق العاده شیک و فانتزی که در آنجا سر شما گیج می رود.

بعضی از بهترین رستورانهای گوا عبارتند از:

  • رستوران فیستا
  • رستوران توسکانی گاردنز
  • رستوران ماریوت

و..

منبع: لذت سفر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 263

به "رستوران های گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید