دو جام قهرمانی فوتسال در خوزستان

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان سرنوشت قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز در خوزستان معین شد.

دو جام قهرمانی فوتسال در خوزستان

در هفته سرانجامی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور امروز (چهارشنبه) ملی حفاری در خانه پذیرای سایپا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است. سایپا اگر امروز بتواند حفاری را در خانه شکست دهد بدون توجه به دیگر بازی حساس امروز در آبادان، جام قهرمانی را بالای سر می برد. البته دختران حفاری امروز متفاوت ظاهر شده اند و در سرانجام نیمه اول با حساب 2 بر یک برنده به رختکن رفتند.

به گزارش خبرنگاران، همچنین امروز ملاقات تیم های پالایش نفت آبادان و هیات خراسان رضوی در آبادان در حال برگزاری است که تیم نفت نیز با توجه به اختلاف دو امتیازی با تیم سایپا، از دیگر مدعیان کسب جام قهرمانی است. نفتی ها اگر امروز بتوانند در آبادان خراسانی ها را از پیش رو بردارند و حفاری بتواند سایپا را شکست دهد، جام قهرمانی به نفت می رسد. نیمه اول این بازی که با هیجان بسیار دنبال می گردد، با نتیجه تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید.

با نتایج نیمه اول ملاقاتهای آبادان و اهواز، فعلا سایپا قهرمان است.

همچنین با توجه به این که نفت در آبادان و سایپا در اهواز از شانس های قهرمانی هستند، فدراسیون دو جام با خود به خوزستان آورده است تا در صورت تعیین شدن قهرمان در هر یک از شهرهای اهواز یا آبادان، مراسم اهدای جام برگزار گردد.

از نکات جالب توجه در حاشیه این ملاقات این بود که فائزه سبزعلی بازیکن تیم ملی حفاری پیش از ملاقات با سایپا، امتحان آنلاین خود را روی نیمکت انجام داد تا از امتحانش جا نمانده باشد.

بازی در اهواز در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود ملی حفاری به سرانجام رسید اما بازی آبادان در حالی که با حساب 4 بر 4 دبنال می شد، با وقفه روبرو شد تا سایپایی ها که با این نتیجه، قهرمان محسوب می شدند، تکلیف قهرمانی خود را ندانند. در بازی آبادان، سرمربی خراسان رضوی به دلیل این که داور در 30 ثانیه مانده به سرانجام مسابقه، پنالتی یک برای نفت خاطرنشان کرد، به نشانه اعتراض تیم خود را از زمین بیرون کشاند. البته خراسانی ها پس از دقایقی به سالن برگشتند و بازیکن نفت آبادان پیروز شد، ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

فدراسیون در اهواز و آبادان، جام قهرمانی تدارک دیده بود که این جام در آبادان به تیم پالایش نفت، اهدا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1663

به "دو جام قهرمانی فوتسال در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو جام قهرمانی فوتسال در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید