دلایل ترافیک سنگین تهران از زبان استاندار

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران-استاندار تهران با اشاره به افزایش ترافیک در مرکز طی روزهای اخیر گفت: بارندگی در روزهای گذشته، افزایش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و بعلاوه خریدهای شب عید از مهمترین دلایلی است که می توان برای افزایش ترافیک سنگین این روزهای تهران برشمرد.

دلایل ترافیک سنگین تهران از زبان استاندار

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محسن منصوری استاندار تهران در رابطه ترافیک تهران شرح داد: واقعیت این است که موضوع ترافیک تهران یک موضوع حاکمیتی است و شخص رییس جمهور پیگیر این موضوع است؛ تا به امروز چندین جلسه در این خصوص به وسیله معاون اول رییس جمهور تشکیل شده و لازم است که تمامی دستگاه های ملی، بعلاوه شهرداری تهران در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

او با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از جمله مترو می تواند یکی از دلایل کاهش ترافیک در این کلان شهر باشد، اضافه کرد: در این زمینه شهرداری تهران در توسعه ناوگان ریلی اقدامات جدی انجام داده و هم اکنون نیز توسعه مترو در دستور کار است که دولت نیز در این زمینه اقداماتی انجام خواهد داد.

استاندار تهران ادامه داد: موضوع دیگر استفاده بی ضابطه از خودروهای شخصی در مرکز است که باید در این زمینه نیز طرحی اجرا و عملیاتی گردد تا از سفرهای غیرضروری در مرکز جلوگیری گردد.

به گفته وی؛ جلسات متعددی در استانداری تهران تشکیل شده و در شورای حمل و نقل و ترافیک موضوعات مهمی مطرح و مصوبات مناسبی داشتیم که پلیس راهور، شهرداری و سایر ارگان ها باید اقداماتی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2011

به "دلایل ترافیک سنگین تهران از زبان استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ترافیک سنگین تهران از زبان استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید