خبرنگاران ورودی چترود کرمان نیازمند بازسازی است

به گزارش تایمر سرگرمی، کرمان - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی شورای شهر چترود گفت: پل ورودی این شهر به علت نداشتن ایمنی لازم و شرایط ساخت و ساز اشتباه علاوه بر اینکه مشکل ترافیکی را افزایش می دهد، جان عده ای از شهروندان و مسافران را به خطر انداخته که نیازمند بازسازی است.

خبرنگاران ورودی چترود کرمان نیازمند بازسازی است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وحید صفرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه کرد: سه کشته و تعداد فراوان حوادث رانندگی در این منطقه طی سال های اخیر علت اصلی ساخت اشتباه یک پل در ورودی شهر چترود بوده است.

وی گفت: این پل از طرف کرمان به سمت شهر چترود ورودی مستقیم به شهر ندارد و از روستاهای بالا نیز خروجی به سمت جاده کرمان ندارد و خودروها مجبور به طی کردن مسیری بیشتر و دور زدن در یک محور اصلی می شوند که همین امر حوادث رانندگی در این منطقه را افزایش داده لذا این پل استاندارد لازم را ندارد و بسیار خطرناک محسوب می گردد.

مدیر روابط عمومی شورای شهر چترود گفت: با وجود پیگیری ها و کوشش های که برای ساماندهی این پل انجام گرفته است متاسفانه هنوز شرایط پل بلاتکلیف مانده و اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت و ساماندهی این پل، به علت بی توجهی و سهل انگاری بعضی مسئولان رها شد و چندین مرحله مقامات مربوطه از این پل بازدید کردند و قول های دادند که تا به امروز عملی نشده است.

وی توضیح داد: مسئولان چترود هم از این وضع خسته شدند، آنها بارها با ادارات مربوطه رایزنی کردند و وزیر راه و شهرسازی و 2 نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز از این پل دردسرساز بازدید و قول مساعد همکاری دادند که تا این لحظه اجرایی نشده است.

صفرزاده گفت: بهتر است که مسئولان مربوطه به سرعت فکری به حال این پل غیر استاندار نمایند تا بیش از این آسیب به جان و مال مردم زده نگردد.

چترود در فاصله 40 کیلومتری کرمان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 972

به "خبرنگاران ورودی چترود کرمان نیازمند بازسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی چترود کرمان نیازمند بازسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید