خبرنگاران شهردار: شیرازی ها لایق اجرای پروژه های فاخر شهری هستند

به گزارش تایمر سرگرمی، شیراز-خبرنگاران-شهردار شیراز با بیان اینکه مردم شیراز لایق اجرای پروژه های فاخر شهری هستند،گفت: برخی می گویند که چرا پروژه های فاخر و پیاده راه های گران قیمت در دوره فعلی مدیریت شهری اجرا شده است که در پاسخ به این افراد باید گفت که مردم شیراز لایق اینگونه پروژه ها هستند.

خبرنگاران شهردار: شیرازی ها لایق اجرای پروژه های فاخر شهری هستند

به گزارش خبرنگاران،حیدر اسکندرپور شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های شهری بمناسبت هفته شیراز گفت: فضاهای رهاشده در سطح شهر وجود دارد که گاه دیده نمی گردد درصورتی که این محیط ها را می توان با طراحی مناسب به فضاهای زنده و پویای شهری برای استفاده شهروندان تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه پیش از خودرو، انسانها برای مدیریت فعلی شهر شیراز اهمیت دارند، اضافه نمود: مجموعه های متراکم شهری و ساختمانی در شیراز وجود دارد که خانواده ها در این فضاهای متراکم با انواع مسائل روبرو هستند که مدیریت شهری موظف است فضاهایی را برای آسایش، تفریح و ورزش شهروندان ایجاد کند.

شهردار شیراز بیان کرد: در هر 11 منطقه شهری شیراز پارک های ورزش و سلامت تعریف شده که شهروندان با سنین مختلف بتوانند از آن استفاده نمایند.

وی تقدم پیاده بر سواره و انسان بر خودرو را رویکرد مدیران شهرهای عظیم جهان دانست و گفت: پیاده راه سلامت فاخر بنام استاد شجریان به طول حدود چهار کیلومتر دارای فضای دوچرخه سواری و پیاده روی استاندارد در حال ساخت است که یکی از افتخارات مدیریت شهری فعلی شیراز خواهد بود که تقدیم شهروندان می گردد.

وی با بیان اینکه مردم شیراز لیاقت اجرای پروژه های فاخر را دارند،گفت: در اغلب پروژه های دوره فعلی شیراز مانند پارک سه کنج که در این آیین افتتاح شد از طراحان حرفه ای و تحصیل نموده و مصالح باکیفیت استفاده شده است هرچند که برخی پروژه ها نیز مانند پارک کوکب شیرازی که افتتاح شد با بدسلیقگی اجرا شده است و باید این رویه اصلاح گردد.

وی گفت: امروز پارک چهار هکتاری کوکب شیرازی در محدوده شهرداری منطقه 6 پشت بیمارستان بعثت با اعتبار 25 میلیارد ریال هزینه اجرا افتتاح شد.

اسکندرپور گفت: کلنگ زنی باغ کتاب شامل کتابخانه و کافه گالری در خیابان خلبانان شیراز با

1300 متر زیربنا و 4500 متر مساحت و الگو از باغ های ایرانی کلنگ زنی شد که پیش بینی می گردد تا یک سال آینده کار ساخت آن تمام گردد.

وی در ادامه گفت: پارک سه کنج نیز با مساحت 4 هزار مترمربع با هزینه اجرا 20 میلیارد ریال در بلوار شهید کسایی شیراز به بهره برداری رسید.

شهردار شیراز گفت: قیمت زمین دو بوستان کوکب شیرازی و سه کنج که امروز افتتاح شد بیش از 4 هزار میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1622

به "خبرنگاران شهردار: شیرازی ها لایق اجرای پروژه های فاخر شهری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار: شیرازی ها لایق اجرای پروژه های فاخر شهری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید