تور ارزان روسیه: جریمه سنگین گوگل در روسیه

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز،. راسکامنادزور (سرویس فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه های جمعی) گفت گوگل 32.5 میلیون روبل (458 هزار دلار) جریمه وضع شده تا این نقطه از امسال را پرداخت نکرده است. این سازمان اکنون تصمیم دارد جریمه ای معادل 5 تا 20 درصد از عایدی گوگل در روسیه وضع کند که احتمالاً مبلغ آن به 240 میلیون دلار می رسد.

تور ارزان روسیه: جریمه سنگین گوگل در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در این اواخر روسیه فشارها بر شرکت های بزرگ فناوری را بیشتر نموده زیرا سعی دارد فضای اینترنت را بهتر کنترل کند. درهمین راستا در اوایل امسال ملیادی سرعت پهنای باند توئیتر را کاهش داد و به طور مداوم برای شرکت های فناوری دیگر جریمه معین نموده است.

طبق اطلاعات موجود عایدی گوگل درروسیه در سال 2020 میلادی 85.5 میلیارد روبل بوده است. جریمه ای 5 تا 20 درصد عایدی این شرکت معادل 4.3 تا 17.1 میلیارد روبل خواهد بود.

راسکامنادزور در اوایل ماه اکتبر خاطرنشان کرد از دادگاه می خواهد برای فیس بوک جریمه ای معادل چند درصد از عایدی شرکت را وضع کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1838

به "تور ارزان روسیه: جریمه سنگین گوگل در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: جریمه سنگین گوگل در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید