تنفر یحیی گل محمدی از لقب جدیدش!

به گزارش تایمر سرگرمی، در مورد عملکرد فنی و تاکتیکی تیم ها چیز زیادی نمی توان گفت. توقع از مربیان این تیم ها به مراتب بالاتر از چیزی بود که دیدیم. به خصوص محتاط بودن یحیی گل محمدی که گویی تیمش را فقط برای نباختن و مساوی گرفتن به زمین فرستاده بود. این درحالی است که یحیی گل محمدی در گذشته در ذوب آهن اصفهان و پدیده مشهد همیشه بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشت.

تنفر یحیی گل محمدی از لقب جدیدش!

در همین پرسپولیس نیز در 2 سال گذشته و به ویژه نیم فصل دوم لیگ نوزدهم تیم یحیی گل محمدی فوتبالی مالکانه و چشم نواز را به نمایش می گذاشت، اما به نظر می رسد هر چه از عمر مربیگری او در پرسپولیس گذشت تیمش محتاط و خودش محتاط تر شده باشد!

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است استراتژی تازهی برای خودش و تیمش معین کند. سرمربی پرسپولیس از لقب محتاط بدش می آید و نمی خواهد کارشناسان، منتقدان و حتی طرفداران او با این لقب یاد نمایند. شاید بازی با تیم رضا عنایتی آقای گل سابق ایران فرصت خوبی برای سرمربی پرسپولیس باشد. فرصت مناسبی برای تمرین گلزنی مقابل تیم ته جدولی، اما پرسپولیس برای رسیدن به هدف سرمربی خودش احتیاج به تغییر دارد.

یحیی گل محمدی خوب می داند هر چقدر هم بخواهد نمایش ضعیف و بی حال دربی را توجیه کند فایده ای ندارد و هر قدر هم بگوید امید عالیشاه فوروارد بوده و ما با دو مهاجم بازی کردیم بی فایده است!

پرسپولیس برای گلباران تیم تازه لیگ فزونی شده باید با دو مهاجم بازی کند و گفته می گردد استراتژی تازه یحیی نیز همین خواهد بود.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1904

به "تنفر یحیی گل محمدی از لقب جدیدش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنفر یحیی گل محمدی از لقب جدیدش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید