تفاهم نامه خواهرخواندگی استان های البرز و جیجویانگ چین منعقد می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، تفاهم نامه خواهرخواندگی استان های البرز و جیجویانگ چین با حضور استانداران دو استان منعقد می گردد.

تفاهم نامه خواهرخواندگی استان های البرز و جیجویانگ چین منعقد می گردد

با ما همراه باشید و با تور خیلی ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، ه یئت تجاری استان جیجویانگ چین پیش از ظهر امروز با حضور در استانداری البرز با سید حمید طهایی استاندار، عبادالله کامکار معاون برنامه ریزی و امور مالی استانداری البرز و پیروز رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت البرز ملاقات کردند.

در این ملاقات طرفین در خصوص ظرفیت های دو استان البرز و جیجویانگ چین به بحث و گفتگو پرداختند و فرصت ها و زمینه های سرمایه گذاری را مطرح کردند.

در این ملاقات که مدیران کل جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد، محیط زیست و رئیس اتاق اصناف نیز حضور داشتند، متن یادداشت تفاهم نامه خواهرخواندگی بین استان البرز و استان جیجویانگ چین تقدیم رئیس هئیت تجاری کشور چین شد.

همچنین قرار شد تفاهم نامه خواهرخواندگی البرز و جیجویانگ با حضور دو استاندار این دو استان امضا گردد.

هئیت تجاری بخش خصوصی استان جیجویانگ نیز صبح امروز برای مذاکره و ایجاد بستر سرمایه گذاری در بخش های مختلف با تجار و فعالان البرز ملاقات کردند.

این دومین حضور ه ئیت تجاری چین در البرز است. در سفر اول هئیت تجاری چینی تفاهم نامه های مشترک برای همکاری بین چین و البرز به امضا رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 706

به "تفاهم نامه خواهرخواندگی استان های البرز و جیجویانگ چین منعقد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه خواهرخواندگی استان های البرز و جیجویانگ چین منعقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید