تعویق پروژه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو به خاطر شیوع ویروس کرونا

به گزارش تایمر سرگرمی، باشگاه رئال مادرید هم از عوارض شیوه ویروس کرونا بی نصیب نمانده است.

تعویق پروژه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو به خاطر شیوع ویروس کرونا

جهت دریافت خدمات مشاوره بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا، برنامه ریزی باشگاه رئال مادرید برای بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را دچار مشکل نموده است.

رئال مادرید که در حال بازسازی ورزشگاه خانگی خود بود، حالا دچار مشکل شده و این فرایند طبق نظر لالیگا متوقف شده است. مصاحبه خاویر تباس نشان می دهد برنامه های باشگاه رئال مادرید دچار مشکل شده است و مدیران رئال مادرید باید برنامه ریزی جدیدی داشته باشند.

رئیس لالیگا روز سه شنبه گفت احتمالاً رقابت های لالیگا از اواخر ماه خرداد پیگیری خواهد شد و به این ترتیب فصل جاری در اواسط تابستان سال جاری به اتمام خواهد رسید. تباس تأکید کرد تیم ها باید در ورزشگاه های خانگی خودشان بازی نمایند و به این ترتیب رئال مادرید فعلاً نمی تواند بر اساس برنامه گذشته دست به تعمیر برنابئو بزند و برنامه آنها به تعویق خواهد افتاد.

البته موندو دیپورتیوو گفت مدیران این باشگاه در کوشش هستند قراردادهای جدیدی منعقد نموده و این پروژه را به ماه های بعدی منتقل نمایند. به هر ترتیب رئال مادرید در انتظار چراغ سبز دولت اسپانیا برای برنامه ریزی جدید بوده و رؤیای فلورنتینو پرس فعلاً به تعویق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 804

به "تعویق پروژه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو به خاطر شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق پروژه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو به خاطر شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید