تصاویر، چهره جوان مرد 56 ساله سنگاپوری دنیا را شگفت زده کرد! (تور ارزان سنگاپور)

به گزارش تایمر سرگرمی، چواندو مرد 56 ساله سنگاپوری، که چهره جوان اش دنیا را شگفت زده نموده است، برای حفظ جوانی ظاهر خود یک رژیم غذایی خاص و برنامه روتین سختگیرانه ای دارد. او مخالف سرسخت عمل های زیبایی است و روش های ساده و طبیعی را برای مراقبت از پوست ترجیح می دهد.

تصاویر، چهره جوان مرد 56 ساله سنگاپوری دنیا را شگفت زده کرد! (تور ارزان سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

چواندو تان (Chuando Tan) یک مرد 56 ساله سنگاپوری است که بیشتر از 26 سال به نظر نمی رسد. با این حال، این جوانی ظاهر بدون بها نبوده است. رسانه های آسیایی این روز ها با عکس ها و صحبت های متعدد در خصوص او پرشده است.

چندین منبع آنلاین تا به امروز تایید نموده اند که این مرد به راستی در دهه 50 سالگی خود به سر می برد، از جمله مجله استریت تایمز در سال 2001 با خود او مصاحبه داشته هست. این مرد کیست؟ ظاهرا وی در طی سال های دهه 1980 و 1990 یکی از مدل های مرد پر مشتری در کشور سنگاپور بوده که همان موجب علاقمندی وی به فشن و عکاسی شده هست.

چواندو برای حفظ جوانی ظاهر خود یک رژیم غذایی خاص و برنامه روتین سختگیرانه ای دارد. او مخالف سرسخت عمل های زیبایی است و روش های ساده و طبیعی را برای مراقبت از پوست ترجیح می دهد.

چواندو تنها یک مرد خوش چهره نیست. او گرچه کار خود را با مدلینگ شروع کرد، اما بعداً به عکاسی حرفه ای بدل شد. او استعداد خود در زمینه موسیقی را هم پرورش داده و با یک شرکت ضبط موسیقی به عنوان خواننده همکاری دارد. چواندو حالا مدیریت آژانس مدلینگ خودش را برعهده دارد.

علاوه بر همه این ها، فعالیت های بشردوستانه زیادی دارد و از شهرتی که در شبکه های اجتماعی کسب نموده برای جلب توجه ها به مسائل جامعه استفاده می نماید.

در یک مطلب در سال 1993، چاندو که در آن موقع مدل بود می گفت او از چندان بیدار ماندن در شب اجتناب می نماید و تنها از گوشت سینه مرغ مصرف نموده و هر روز برنج و مرغ پخته شده سبک هاینیز Hainanese chicken-rice می خورد. او همین طور دست کم چهار بار در هفته در باشگاه ورزش می نموده هست. گرچه مورد آخر نتیجه خود را داده و هیکل او حتی از 20 سالگی اش نیز بهتر هست.

بنا به دلایلی چهره شگفت انگیز وی تا به امروز در خارج از سنگاپور شناخته شده نبود، ولی پس از آنکه در بیست و دوم جولای یک وب سایت چینی تصاویری از این عکاس همراه با سن وی را منتشر کرد، ناگهان توجه همه جهان به وی جلب شد تا حدی که فالوئر های وی در اینستاگرام در طی تنها دو روز ناگهان از 110،000 به 160،000 نفر رسید.

بعلاوه تا به امروز چنین خبر هایی را در خصوص تعداد اندکی از خانم مشاهده نموده بودیم، پس شاید وجود چنین ژنی تنها به خانم ها محدود نمی گردد و می تواند در مردان نیز وجود داشته باشد. این آقا ثابت نموده که داشتن چهره جوان در سنین بالا برای مردان نیز می تواند ممکن باشد.

منبع: پرشین وی، روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2111

به "تصاویر، چهره جوان مرد 56 ساله سنگاپوری دنیا را شگفت زده کرد! (تور ارزان سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، چهره جوان مرد 56 ساله سنگاپوری دنیا را شگفت زده کرد! (تور ارزان سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید