ترین های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گل گهر بهترین تیم، خطیبی مربی هفته

به گزارش تایمر سرگرمی، با انتها بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر، ترین های مسابقات این هفته معرفی شدند.

ترین های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گل گهر بهترین تیم، خطیبی مربی هفته

خبرنگاران- بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز برگزار شد و استقلال صدرنشین که در اراک به مصاف آلومینیوم رفته بود، در دقایق سرانجامی پیروزی را با تساوی عوض کرد، اما همچنان با 29 امتیاز صدرنشین باقی ماند. پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک تراکتور را از پیش رو برداشت تا با 28 امتیاز در رده دوم بماند و اختلاف خود با صدر جدول را به یک امتیاز برساند.

سپاهان هم پس از 5 هفته ناکامی پدیده قعرنشین را 2 بر صفر شکست داد و با 25 امتیاز به رده سوم صعود کرد. مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم با 22 امتیاز در رده های بعدی ایستادند.

نتایج بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

مس رفسنجان 3 - 0 صنعت نفت آبادان

پدیده مشهد 0 - 2 سپاهان

نفت مسجدسلیمان 0 - 2 گل گهرسیرجان

هوادار 0 - 0 نساجی مازندران

آلومینیوم اراک 1 - 1 استقلال

ذوب آهن 2 - 0 فجر سپاسی

پرسپولیس 2 - 1 تراکتور

فولاد 1 - 1 پیکان

گل گهر سیرجان که در 2 بازی سخت هفته گذشته برابر مس رفسنجان و آلومینیوم اراک متوقف شده بود، این هفته در مسجد سلیمان پیروز شد نفت این شهر را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

گل گهری ها که به خاطر استفاده از بازیکنی گابنی با کسر امتیاز روبرو شدند و به میانه های جدول صعود کردند، با این پیروزی خارج از خانه به فرایند ناکامی های خود در چند هفته گذشته سرانجام دادند.

بیشتر بخوانید

  • نفت مسجد سلیمان صفر - گل گهر سیرجان 2/ پیروزی بی دردسر شاگردان قلعه نویی در شهر اولین ها

آلومینیوم اراک که با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود، در دقایق سرانجامی پیروز شد گل تساوی را به ثمر برساند تا جدال مدعیان بدون برنده تمام شود.

رسول خطیبی که تیمش را بازنده می دید، در دقیقه 83 تصمیم گرفت میثم مجیدی را به ترکیب اضافه کند. تعویض طلایی خطیبی نتیجه بخش بود و گل این بازیکن باعث شد تا اراکی ها متحمل دومین شکست پیاپی نشوند.

ذوب آهن که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بود، این هفته برابر فجر شهید سپاسی شیراز به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. این پیروزی بدون درخشش میلاد جهانی ممکن نبود. هافبک 32 ساله ذوب آهن زننده هر 2 گل تیمش در این دیدار بود.

نارنجی پوشان در رفسنجان مسئله ای برابر صنعت نفت نداشتند و در سرانجام به پیروزی مقتدرانه 3 بر صفر رسیدند تا لیگ برتر شاهد یک بازی پرگل باشد.

با وجود پیروزی پرگل شاگردان ربیعی، این بازی به هیچ وجه یک طرفه نبود و صنعت نفت چندین موقعیت خوب گلزنی داشت که نتوانست از آن ها استفاده کند.

در هفته ای که عملکرد دروازه بان چنگی به دل نزد، داوود نوشی صوفیانی درون دروازه تیمش حسابی درخشید و زمینه پیروزی پرگل تیمش را فراهم کرد.

او با مهار ضربات سر، شوت ها و گرفتن یک موقعیت تک به تک نقش مهمی در بسته نگه داشتن دروازه تیمش داشت و مهاجمان حریف را ناکام گذاشت.

در دقیقه 66 بازی تراکتور و پرسپولیس، داور برای سرخپوشان مرکز یک پنالتی گرفت و مهدی ترابی به عنوان پنالتی زن اول تیمش پشت توپ ایستاد، اما نتوانست گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند. این اتفاق در حالی رخ داد که پیروزی شکننده قرمز ها در فاصله 24 دقیقه تا سرانجام بازی به خطر افتاد و در جدول فشرده لیگ، یک گل بیشتر می توانست کمک حالِ قرمز ها باشد. او پس از گل کردن 8 ضربه پنالتی، این بار برابر دروازه بان حریف ناکام ماند.

دیگر اتفاق جالب توجه هفته، اظهارات فرهاد مجیدی درباره تماشاگران حریف بود که اگر درست و دقیق باشد، جای تامل و پیگیری دارد. سرمربی استقلال پس از تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک از حضور غیرقانونی 500 هوادار حریف در ورزشگاه انتقاد و گفت که در طور بازی علیه او و تیمش شعار های توهین آمیز سر داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1932

به "ترین های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گل گهر بهترین تیم، خطیبی مربی هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترین های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، گل گهر بهترین تیم، خطیبی مربی هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید