باید از شرایط والیبال ترسید، منتظر شرایط مصطفی وند هستیم

به گزارش تایمر سرگرمی، احسن الله شیرکوند در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط ثبت هیئت قرارداد بازیکنان تیم شهرداری ورامین گفت: من رئیس هیئت والیبال ورامین هستم و تمام قرارداد بازیکنان ثبت هیئت شده و هیچ بازیکنی نمی تواند از این تیم جدا شود. با اتفاقاتی که در والیبال در حال اتفاق افتادن است باید از شرایط ترسید.

باید از شرایط والیبال ترسید، منتظر شرایط مصطفی وند هستیم

سعید مصطفی وند، سرعتی زن والیبال ایران در حالی که با تیم شهرداری ورامین قرارداد امضاء کرده بود با تیم شهرداری ارومیه به توافق رسید، رئیس هیئت والیبال ورامین درباره آخرین شرایط مصطفی وند نیز گفت: مصطفی وند با ورامین قرارداد ثبت هیئت دارد. در حال حاضر شکایتی به فدراسیون نکرده ایم و منتظر هستیم تکلیف مصطفی وند در تیم ارومیه مشخص شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ما با مصطفی وند به عنوان سرعتی زن به توافق رسیده بودیم، دیگر سراغ بازیکنان سرعتی زن نرفته بودیم و به این دلیل با رفتن مصطفی وند به مشکل خوردیم. منتظر هستیم در ادامه ببینیم که مصطفی وند به ورامین بازخواهد گشت یا در ارومیه می ماند سپس برای شکایت به فدراسیون تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگاران، طبق آخرین صحبت میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال، اگر بازیکنان در صورت قرارداد ثبت شده در هیات استان، با تیم دیگری قرارداد امضاء کنند تا یک سال از حضور در رقابت های لیگ برتر محروم خواهند شد. باید دید سرنوشت مصطفی وند چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1635

به "باید از شرایط والیبال ترسید، منتظر شرایط مصطفی وند هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از شرایط والیبال ترسید، منتظر شرایط مصطفی وند هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید