باغ پرندگان سوزا در قشم از ظرفیت بالای جذب توریست برخوردار است

به گزارش تایمر سرگرمی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، باغ پرندگان سوزا در قشم از ظرفیت بالای جذب جهانگرد برخوردار است.

باغ پرندگان سوزا در قشم از ظرفیت بالای جذب توریست برخوردار است

عبدالله تشه اظهار کرد: مجموعه باغ پرندگان زولند واقع در پارک ساحلی شهر سوزا جزیره قشم از امکانات مناسبی برای استفاده شهروندان و علاقمندان به محیط زیست برخوردار است که باید به برترین شکل معرفی گردد.

وی ادامه داد: این باغ پرندگان دارای هشت بخش مجزا برای نگهداری از پرندگان آبزی و کنارآبزی، شکاری، ماکیان سانان، کبوترسانان، زینتی، شترمرغ ها، طاووس ها و کروکودیل ها است که در حال حاضر 50 گونه در این باغ نگهداری می شوند.

شهردار سوزا از توابع بخش شهاب شهرستان قشم شرح داد: باغ پرندگان و حیات وحش مجموعه سرگرمیی زولند فرصتی بی نظیر در حوزه گردشگری داخلی و خارجی است که گونه های مختلفی از پرندگان و حیوانات از جمله سهره گور خری، انواع طوطی، مرغ عشق، عروس هلندی، طوطی های کوتوله، میناها، مرغ و خروس های زینتی، مرغ شاخدار، کبک، بلدرچین، قرقاول، مرغ ابریشمی، شتر مرغ، میمون، شتر، بزکوهی، گراز، بوقلمون، سنجاب، لاک پشت، طاووس، عقاب، قموری و کروکودیل در آن نگهداری می شوند.

تشه اضافه نمود: بهای بلیت ورودی باغ پرندگان برای بزرگسالان پانصد هزار ریال و برای بچه ها سیصد هزار ریال برای هر نفر مشخص شده و ساعت بازدید آن به صورت یکسره از هشت صبح تا 19 عصر است.

وی گفت: این باغ پرندگان با نگهداری گونه های خاص و گاه کمیاب در یک مکان و با کوشش برای پیاده سازی شاخص های محیط طبیعی و زیست بوم حیات وحش پرندگان می تواند مکانی برای پژوهش و تحقیق پرنده شناسان و بوم شناسان ورودی به جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب باشد.

شهردار سوزا آشتی قشموندان و گردشگران با طبیعت و آشنایی و ایجاد علاقه در عموم شهروندان به ویژه گروه سنی بچه ها و نوجوانان در کنار سرگرمی، آموزش، پژوهش و حفاظت از پرندگان را از دیگر دستاوردهای احداث این مجموعه عنوان نمود.

وی بیان نمود: وجود سه کروکودیل ها بسیار نایاب به نام های (کیان، کیانا و طوفان)، سه میمون بزرگ به نام های (ستایش، تیمور و فلیپ)، یک گراز به نام (غضنفر)، 2 میمون کوچک به نام های (رامین و مینا) و یک شتر زیبا به نام (نگین) و شنیدن صدای دلنشین پرندگان، تماشا طاووس های زیبا و رنگارنگ، تماشای ابهت عقاب های خال دار بزرگ و تالابی از مهمترین ویژگی ها و حس و حال عجیب حضور بچه ها و نوجوانان در این باغ پرندگان است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 خرداد 1403 بروزرسانی: 10 خرداد 1403 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2284

به "باغ پرندگان سوزا در قشم از ظرفیت بالای جذب توریست برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پرندگان سوزا در قشم از ظرفیت بالای جذب توریست برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید