بازدید معاون هنری از هفته هنر تیرآرت و نمایشگاه فرصت

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر شنبه 15 دی ماه از نمایشگاه محمدحسین عماد در گالری اثر و نمایشگاه مصطفی دره باغی در گالری اعتماد که از برنامه های هفته هنر تیرآرت است، دیدن کرد.

بازدید معاون هنری از هفته هنر تیرآرت و نمایشگاه فرصت

حسینی ضمن بازدید از برنامه های هفته هنر تیرآرت گفت: هفته هنر تیرآرت رویداد و تصویری از همراهی و مشارکت هنرمندان، گالری ها و مراکز هنری است که فرصت مصاحبه را که اساس فرهنگ و هنر است، فراهم می نماید و ایده ها و ظرفیت ها را برای ارایه فرصت هنری در شهر ایجاد نموده است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عصر شنبه 15 دی ماه از نمایشگاه انجمن های تجسمی با عنوان فرصت در خانه هنرمندان ایران دیدن کرد.

حسینی درباره این نمایشگاه بیان نمود: نمایشگاه فرصت اتفاق خجسته ای است که انجمن های تجسمی در مشارکت با یکدیگر آثاری را به نمایش گذاشته اند و بخشی از ظرفیت و توان انجمن ها را می توان در این نمایشگاه مشاهده کرد. امیدواریم با تداوم همراهی و همدلی انجمن ها، فرصت های بیشتری برای بیان و ارایه ایده ها و آثار هنرمندان و ظرفیت های انجمن ها ایجاد گردد و انجمن ها با جامع نگری و نقش فعالانه و حرفه ای امکان حضور و مشارکت هنرمندان بیشتری را در تشکل ها فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 110

به "بازدید معاون هنری از هفته هنر تیرآرت و نمایشگاه فرصت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون هنری از هفته هنر تیرآرت و نمایشگاه فرصت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید