اولین تصویر واقعی از گلکسی تب S8 اولترا اطلاعاتی از طراحی آن به ما می دهد

به گزارش تایمر سرگرمی، اولین تصویر واقعی از قدرتمندترین تبلت پرچم دار سال 2022 سامسونگ یعنی گلکسی تب S8 اولترا در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات دقیق و ظریفی درباره طراحی آن به ما می دهد. اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب می نماید، دوربین سلفی دوگانه ی آن است که در بریدگی نمایشگر تعبیه شده و قرار است کاربران از این دو لنز برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. قاب های نازک گلکسی تب S8 اولترا حاشیه بسیار کمی را در اطراف نمایشگر ایجاد می نمایند و در نتیجه این تبلت پرچم دار با نمایشگر 14.6 اینچی و نسبت تصویر به بدنه 16:10 قطعا می تواند تجربه کاربری فوق العاده ای را برای کاربران این غول فناوری کره ای به همراه داشته باشد.

اولین تصویر واقعی از گلکسی تب S8 اولترا اطلاعاتی از طراحی آن به ما می دهد

همان طور که آگاه هستید، تبلت های پرچم دار سال 2022 سامسونگ یعنی سری گلکسی تب S8 هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند و برای خرید در دسترس نیستند. اگر چه این تصویر واقعی منتشر شده از گلکسی تب S8 اولترا از داخل فروشگاهی گرفته شده، اما سامسونگ میخواهد در رویداد آنپکد در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن ماه) از سری گلکسی تب S8 به همراه گوشی های هوشمند پرچم دار گلکسی S22 رونمایی کند.

با تجزیه و تحلیل این عکس می توان گفت که به غیر از بریدگی نمایشگر و سیستم دوربین دوگانه سلفی خیلی نکته دیگری برای بحث وجود ندارد. باید به این نکته اشاره کنیم که سامسونگ از طراحی ناچ مبتنی بر نمایشگر فقط در مدل اولترا استفاده نموده، زیرا این مدل تنها مدلی است که از سیستم دوربین دوگانه سلفی بهره می برد. با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده، هر دو لنز این دوربین دقتی 12 مگاپیکسلی دارند.

به همین خاطر باید گفت که گلکسی تب S8 اولترا در بین سه مدل تبلت پرچم دار 2022، تنها مدلی است که حاشیه های بسیار باریکی دارد و نمایشگر بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. پر واضح است که سامسونگ بیشتر تمرکز خود را روی این تبلت قرار داده که نتیجه آن عرضه این تبلت پیشرفته خواهد بود. همانطور که در بالا به اشاره نمودیم، انتظار می رود که گلکسی تب S8 اولترا از نمایشگر 14.6 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1848 پیکسل بهره ببرد.

نمایشگر این تبلت همچون تبلت های رده بالای سامسونگ، یک پنل Super AMOLED خواهد بود که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید. گویا این نمایشگر های 120 هرتزی، برای سامسونگ بسیار گران تمام شده و به همین علت است که این غول کره ای دنیای تکنولوژی میخواهد که تعداد محدودی از گلکسی تب های S8 اولترا را وارد بازار جهانی کند. گفته می گردد حاشیه های این تبلت قدرتمند تنها 6.3 میلی متر خواهد بود.

درباره بریدگی نمایشگر این تبلت باید گفت که به طور قابل توجهی کوچک تر از چیزی است که در مک بوک های اپل به چشم می خورد. از قابلیت های این دو دوربین می توان به امکان ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه اشاره نمود که برای یک تبلت بسیار فوق العاده به نظر می رسد. گلکسی تب S8 اولترا به عنوان قدرتمندترین تبلت اندرویدی سال 2022 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد که با 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم و با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

درباره قلب تپنده این تبلت باید گفت که مطابق معمول از 3 بخش تشکیل شده ولی حالا تمام هسته های پردازشی مبتنی بر معماری تازه ARMv9 هستند. باید خاطر نشان کنیم که وزن این تبلت 728 گرم است و باتری 11200 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می نماید. سیستم دوربین گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ از یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 6 مگاپیکسلی تشکیل می گردد.

طبق آخرین شایعه های منتشر شده، رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 روی این تبلت اجرا می گردد. گفته می گردد که قابلیت تازه Extra Dim برای خستگی کمتر چشم و نسخه حالت عمودی اپلیکیشن Samsung DeX هم در تبلت تازه سامسونگ در دسترس کاربران خواهد بود. درباره قیمت مدل اولترا باید گفت که نسخه 8 گیگابایتی با WiFi این تبلت بین 1040 تا 1060 یورو (تقریبا 87200 تا 88950 روپیه) قیمت خواهد داشت. باید دید کاربران غول فناوری کره ای چه واکنشی نسبت به تبلت های تازه سامسونگ نشان خواهند داد.

منبع: Sammobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1983

به "اولین تصویر واقعی از گلکسی تب S8 اولترا اطلاعاتی از طراحی آن به ما می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر واقعی از گلکسی تب S8 اولترا اطلاعاتی از طراحی آن به ما می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید