اسکان هیچ مسافری در کهگیلویه و بویراحمد انجام نشده است

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت اسکان مسافران نوروزی در این استان اطلاع داد.

اسکان هیچ مسافری در کهگیلویه و بویراحمد انجام نشده است

مجید صفائی روز یکشنبه سوم فرودین ماه اضافه نمود: از 25اسفند تا امروز دوم فرودین 99در بازدید های نظارتی کارشناسان هیچ گونه اسکان مسافری در مکان های گردشگری استان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام عید هیچ مسافری در مراکز اسکان و مکان های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد پذیرش نخواهند شد، اظهارکرد: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پذیرش هیچ گونه مسافری در کهگیلویه و بویراحمد تا انتها شکست این بیماری وجود ندارد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم های نظارت این اداره کل بصورت شبانه روزی در حال بازدید از مکان های گردشگری استان هستند، اظهارکرد: هیچ گونه خدماتی در هتل ها، مهمانپذیرها،خانه های مسافر و اماکن گردشگری برای مسافران صورت نمیگرد و زدن چادر و کمپ در محیط های شهری نیز ممنوع اعلام شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، صفایی بیان نمود: با توجه تعطیلی تمام مراکز اقامتی، خدماتی و رفاهی در استان پیشنهاد می گردد تا اطلاع ثانوی مسافران از سفر به کهگیلویه و بویراحمد خود داری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 883

به "اسکان هیچ مسافری در کهگیلویه و بویراحمد انجام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان هیچ مسافری در کهگیلویه و بویراحمد انجام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید