ادعای عجیب کارشناس ورزشی سعودی؛ لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم های ایران برگزاری نمی گردد!

به گزارش تایمر سرگرمی، طبق گزارشهایی از برخی شبکه های ورزشی عرب زبان به دلایل امنیتی قرار است، استادیوم هایایرانی از برگزاری فوتبال لیگ قهرمانان آسیا محروم گردد.

ادعای عجیب کارشناس ورزشی سعودی؛ لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم های ایران برگزاری نمی گردد!

از سفر با تور سریلانکا نوروز 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش ارم نیوز؛ وحید الفرج کارشناس ورزشی شبکه تلوزیونی عربستانSBC معتقد استکه، تمام مسابقات باشگاه های ایران شرکت کننده در مسابقات قهرمانی در خارج از کشورو در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

نکته جالبتر در صحبت های این کارشناس این است که،حریفان تیم های ایرانی مجبور نیستند که در زمینی بی طرف بازی خود را انجام دهند و در انتخاب محل بازی آزادی انتخاب دارند.

اینکه این مجری سعودی با اطمینان از منابع مطلع سعودیدر کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص لیگ قهرمانان می گوید باعث تعجب است. به نظر اوطی دو یا سه روز آینده این تصمیم نهایی خواهد شد.

شبکه های سعودی و عربی با بزرگنمایی حوادث پس ازسقوط هواپیمایی اکراین در ایران و بهانه کردن نبود امنیت در ایران و با سوءاستفاده از این شرایط به دنبال حذف تمامی بازی لیگ قهرمانان آسیا در ایران هستند.

سایت عرب زبان خلیج آنلاین نوشت: در همین رابطه تیم کویتی الکویت باارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان انتقال بازی تیمشان مقابلاستقلال در زمینی بی طرف هستند.

روزنامه کویتی الرای با اشاره به اینکه تنش ایالت متحده و ایران در خلیج فارس موجب ناامنی در ابعاد مختلف شده استنوشت: مسئولان این باشگاه ورزشی برای دور کردن استرس و بهبود شرایط هر چه بهترتیمشان در مقابل استقلال ایران به شدت پیگیر زمینی بی طرف برای برگزاری بازی خوددر لیگ قهرمانان هستند.

این روزنامه همچنین در ادامه نوشت: باشگاهتمایل دارد که این بازی در دوحه پایتخت قطر برگزار گردد.

منبع: زندگی امروز
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 622

به "ادعای عجیب کارشناس ورزشی سعودی؛ لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم های ایران برگزاری نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب کارشناس ورزشی سعودی؛ لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم های ایران برگزاری نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید