طراحی ویلای مدرن: اجرای طرح اتوبوس گردشگری و باغ گردی خانوادگی تا 13 فروردین در سمنان

به گزارش تایمر سرگرمی، طرح اتوبوس گردشگری با رویکرد باغ گردی و ایجاد فضای خانوادگی شاد در شهر سمنان، تا 13 فروردین هر روز از ساعت 10 تا 12 و 16 تا 18 از بوستان 17 شهریور برگزار می گردد.

طراحی ویلای مدرن: اجرای طرح اتوبوس گردشگری و باغ گردی خانوادگی تا 13 فروردین در سمنان

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مدیر گردشگری شهرداری سمنان گفت: وجود باغ ها و باغ راه ها و نظام سنتی آبیاری شهر سمنان، ظرفیت بسیار ارزشمندی در سمنان است برای توسعه صنعت گردشگری در شهر که ماندگاری آن از اهداف این دوره مدیریت شهری است.

آقای دارایی گفت: در رویداد های باغ گردی که با موضوع پیاده روی گردشگران انجام می گردد، با تعریف مبداء و مقصد های معلوم از بین نقاط دارای جاذبه های گردشگری و عبور از میان کوچه باغ ها، بعلاوه معابر هویت مند شهر وابسته به شبکه باغ راه های متصل به استخر های 6گانه امکان تجربه ای لذتبخش را برای گذران اوقات فراغت و سرگرمی در بافتی تاریخی و طبیعی برای شهروندان و گردشگران فراهم می نماید.

رویداد باغ گردی به همت مدیریت امور گردشگری شهرداری سمنان و با مشارکت اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برگزار می گردد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2025

به "طراحی ویلای مدرن: اجرای طرح اتوبوس گردشگری و باغ گردی خانوادگی تا 13 فروردین در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن: اجرای طرح اتوبوس گردشگری و باغ گردی خانوادگی تا 13 فروردین در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید