آینده سینما در دست کارگردان هایی است که با فیلم کوتاه پا به هنر هفتم گذاشته اند

به گزارش تایمر سرگرمی، مجید مظفری در مورد نقش و دلایل حضور خود در فیلم کوتاه دَوَران در 5:33 دقیقه و آینده سینما شرح داد.

آینده سینما در دست کارگردان هایی است که با فیلم کوتاه پا به هنر هفتم گذاشته اند

به گزارش خبرنگار ، فیلمبرداری پروژه دَوَران در 5:33 دقیقه به کارگردانی سید محمدرضا حسینی و تهیه نمایندگی آریا صفاری، پس از پشت سر گذاشتن روز های پر فشار و سخت خاتمه یافت. لوکیشن های این فیلم در تهران و اطراف کرج بوده که با فیلمبرداری فرشاد گل سفیدی به خاتمه رسید.

مجید مظفری که در دومین ساخته محمدرضا حسینی ایفاگر سه نقش در سه قالب فرق دارد، درباره حضور خود در این پروژه به خبرنگار ما گفت: از لحظه ای که سناریو به من پیشنهاد شد و آن را خواندم احساس کردم که وارد کاری حرفه ای می شوم. نگاه تازه و بیان حرفه ای قصه به قدری بود که خلاقیت فکری ایجاد می کرد. من که در این پروژه سه نقش را بازی می کردم، سعی داشتم ایفای نقش ها به گونه ای باشد که تماشاگر زمان تماشا فیلم، فکر نکند که می شد این نقش ها را سه نفر متفاوت بازی نمایند.

وی اضافه نمود: گروه کارگردانی، تهیه، فیلمبرداری و ... دَوَران در 5:33 دقیقه، بسیار حرفه ای برخورد کردند و تعامل کارگردان با اعضای گروه بسیار عالی و بجا بود. به نظرم آینده سینمای ایران در دست کارگردان هایی است که کار خود را با فیلم کوتاه آغاز نموده و به مرور وارد سینمای حرفه ای می شوند. کار با محمدرضا حسینی که خود نویسنده فیلمنامه هم بود، بسیار لذت بخش بوده است.

لازم به ذکر است؛ دیگر عوامل فیلم دَوَران در 5:33 دقیقه عبارتند از:

نویسندگان:سید محمد رضا حسینی و رسول حق شناس، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: کیانوش عینی، دستیار کارگردان: امیر حسین قلیچ، مدیر فراوری: علی ملکی، طراح صحنه و لباس: شهاب شریفی، صدابردار: مجتبی بلالی، طراح گریم: عاطفه رضایی، تدوین و جلوه های ویژه: محمد یوسفی، موسیقی:عرفان فرشی زاده، روابط عمومی: نگار امیری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1782

به "آینده سینما در دست کارگردان هایی است که با فیلم کوتاه پا به هنر هفتم گذاشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده سینما در دست کارگردان هایی است که با فیلم کوتاه پا به هنر هفتم گذاشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید