آلبوم موسیقی باب دیلن فیلم می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، کارگردان ایتالیایی نامزد اسکار گفت قصد دارد فیلمی بر اساس آلبوم موسیقی معروف خون روی مسیرها اثر باب دیلن بسازد.

آلبوم موسیقی باب دیلن فیلم می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رولینگ استون، لوکا گوادانینو کارگردان فیلم نامزد اسکار مرا به نامت صدا کن با همکاری ریچارد لاگراونیس در مقام فیلمنامه نویس قصد دارد فیلمی با اقتباس آلبوم موسیقی شاهکار اثر باب دیلن با نام خون روی مسیرها بسازد.

ریچارد لاگراونیس فیلمنامه نویس مطرح آمریکایی از پیش نگارش فیلمنامه 188 صفحه ای این فیلم را تمام نموده که داستان چندلایه آن درباره شخصیت هایی است که در سال 1970 میلادی مضمون اصلی آلبوم موسیقی خون روی مسیرها اثر باب دیلن بر اساس آن ها شکل گرفته است.

آلبوم موسیقی خون روی مسیرها در بحبوحه جدایی باب دیلن از همسرش سارا پس از 10 سال زندگی ساخته شده است.

باب دیلن خواننده، ترانه سرا و نویسنده آمریکایی از نگاه بسیاری، تاثیرگذارترین چهره در تاریخ موسیقی آمریکا محسوب می گردد و برخی ترانه های او توسط بسیاری از خوانندگان مشهور دوباره خوانی شده است. او در پدیدار شدن سبکی در موسیقی به نام راک بومی در اواسط دهه 60 بسیار تاثیرگذار بود و به شکسپیر هم نسلان خود شهرت یافت. او در پنج دهه اخیر در موسیقی آمریکا به عنوان یک پدیده مطرح بوده است.

آموزشگاه نوبل در نوامبر 2016 نام باب دیلن را به عنوان برنده نوبل ادبیات اعلام و خلق تعابیر جدید شاعرانه در سنت شعر آمریکایی را علت برگزیدن او بیان کرد. انتخاب یک ترانه سرا و خواننده به عنوان برنده نوبل ادبیات، واکنش های مثبت و منفی بسیاری را به همراه داشت و نوع عملکرد او در مقابل کسب این جایزه مهم ادبی به این حواشی دامن زد. او خاتمه با تحویل دادن نسخه صوتی سخنرانی خود به آموزشگاه نوبل چند روز پیش از مهلت پایانی، جایزه 924 هزار دلاری نوبل ادبیات را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 57

به "آلبوم موسیقی باب دیلن فیلم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبوم موسیقی باب دیلن فیلم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید