شروع بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران/کرمانشاه سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از شروع به کار جشنواره عکاسی از جاذبه های گردشگری کرمانشاه با حضور عکاسانی از سراسر کشور اطلاع داد.

شروع بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه

جبار گوهری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به شروع برنامه های نوروزی در کرمانشاه، اظهار کرد: سال جاری باتوجه به اینکه انتظار می رود با حجم قابل توجهی از ورود جهانگرد به استان روبرو شویم، برای همین کوشش داریم برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

وی از برگزاری دو جشنواره مهم عکاسی به عنوان یکی از این برنامه ها یاد کرد و اضافه نمود: جشنواره اول تحت عنوان از تکیه تا تکیه با حضور بیش از 30 عکاس از سراسر استان، روز گذشته(22 اسفند) برگزار گردید.

سرپرست میراث فرهنگی استان با اشاره به مشارکت میراث فرهنگی و انجمن عکاسان استان در برگزاری این جشنواره، گفت: در این جشنواره عکاسان کرمانشاهی در قالب یک تور بازدیدهایی را از تکیه معاون الملک، بازار کرمانشاه و تکیه بیگلربیگی داشتند و تصاویری را به ثبت رساندند تا در فضای مجازی منتشر نمایند.

وی از رونمایی از پوستر جشنواره عکس نوروزی از جاذبه های جهانگردی کرمانشاه در این برنامه هم خبرداد و اضافه نمود: در این جشنواره که با این رونمایی استارت خورد، عکاسان سراسر کشور می توانند در آن شرکت نمایند.

گوهری با بیان اینکه این جشنواره هم با مشارکت انجمن عکاسان کرمانشاه در حال برگزاری است، عنوان نمود: عکاسان می توانند عکس هایی را که از آثار تاریخی کرمانشاه و سایر جاذبه های جهانگردی استان دارند را تا تاریخ 20 فروردین در این جشنواره شرکت دهند.

وی تاکید نمود: آثار ارسال شده به این جشنواره به وسیله داوران مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد و در نهایت عکس های برگزیده انتخاب و در هفته میراث فرهنگی که اردیبهشت سال آینده خواهد بود از صاحبان آنها تجلیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2050

به "شروع بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بکار جشنواره نوروزی عکس جاذبه های گردشگری کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید