تور مجارستان ارزان: آشنایی با معروف ترین مراکز خرید بوداپست مجارستان

به گزارش تایمر سرگرمی، بوداپست به عنوان قلب اروپا و عروس دانوب شناخته می گردد و یکی از پرطرفدارترین شهرهای اروپا است، اما بدون شک بخشی از این محبوبیت مدیون مراکز خرید بوداپست مجارستان است. این شهر پر از سرزندگی و یکی از شیک ترین شهرهای اروپای شرقی و مرکزی است و دور از انتظار نیست که مراکز خرید این شهر نیز مقصدی شگفت انگیز برای خرید سوغات بوداپست و … در تور مجارستان باشند.

تور مجارستان ارزان: آشنایی با معروف ترین مراکز خرید بوداپست مجارستان

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

با این مقاله از وبلاگ گردشگری ققنوس همراه باشید تا با تعدادی از مراکز خرید معروف بوداپست مجارستان آشنا شوید و در تور بوداپست از آنها بازدید کنید.

لیست برترین مراکز خرید بوداپست مجارستان

مرکز خرید WestEnd City Center

مرکز خرید WestEnd City Center یکی از برترین و بزرگترین مراکز خرید بوداپست است که در کنار ایستگاه راه آهن غربی (Western Railway Station) قرار گرفته و به همین علت، با حمل و نقل عمومی در بوداپست به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

این مرکز خرید شلوغ و بزرگ فروشگاه های زیادی دارد و ترکیبی استثنایی از مراکز خرید غربی با بازارهای سنتی شرق و مرکز اروپا است. طبقه همکف این مرکز خرید به فروشگاه های کوچک که پوشاک و اجناس با کیفیت را به فروش می رسانند اختصاص یافته است. اما در طبقه دوم این مرکز می توانید تعدادی از برترین برندهای جهانی و بین المللی را پیدا کنید.

بعلاوه فودکورت مرکز خرید WestEnd City Center یکی از برترین فودکورت ها در بین مراکز خرید در بوداپست به شمار می رود و انواع مختلفی از رستوران ها و کافه ها در آن قرار دارند.

بعلاوه در طبقه آخر این مرکز خرید یک سالن سینمای بزرگ و یک پارک بزرگ واقع شده است که می توانید اوقات فراغت خود را در آنها سپری کنید.

مرکز خرید WestEnd City Center یکی از برترین و بزرگترین مراکز خرید بوداپست است که در کنار ایستگاه راه آهن غربی (Western Railway Station) قرار گرفته و به همین علت، با حمل و نقل عمومی در بوداپست به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت

مرکز خرید Arena Plaza

یکی از برترین مراکز خرید در بوداپست، مرکز خرید Arena Plaza است که با وجود میزان نه چندان بزرگ، مشتریان پروپا قرصی دارد. اگرچه Arena Plaza از کوچکترین مراکز خرید بوداپست است، اما کافیست یک بار به فروشگاه های آن سر بزنید تا شیفته تنوع و کیفیت محصولات آنها شوید.

این مرکز خرید در 2 طبقه فروشگاهی و یک طبقه مجزا برای سالن سینما فعالیت می نماید و تعدادی از برترین بوتیک ها و فروشگاه های مجارستان را در خود جای داده است. علاوه بر این، رستوران ها و کافه های متعددی در Arena Plaza وجود دارند که باعث شده این مجموعه علاوه بر اینکه یکی از مراکز خرید بوداپست است، یکی از مراکز تفریحی این شهر نیز به شمار رود.

مرکز خرید ÁRKÁD

یکی دیگر از مراکز خرید بوداپست که می تواند تجربه ای مجذوب کننده از خرید و پاساژگردی در این شهر زیبا برای شما رقم بزند، مرکز خرید ÁRKÁD است. این مرکز خرید بزرگ و جادار که از برترین مراکز خرید مجارستان به شمار می رود، به راحتی به وسیله حمل و نقل عمومی بوداپست قابل دسترسی است و علاوه بر آن، پارکینگ های بسیار بزرگی نیز دارد.

تنوع پوشاک، لوازم آرایشی و دیگر سوغات مجارستان در این مرکز خرید در بوداپست نمونه است و تقریبا می توانید هر چیزی که احتیاج دارید را از آن تهیه کنید. ضمن اینکه یک بخش بزرگ از این مرکز خرید به فروش محصولات غذایی اختصاص داده شده و می توانید حسابی از خرید خود لذت ببرید.

مرکز خرید Mammut

اگر در پی تجربه ای استثنایی از مراکز خرید بوداپست هستید، بد نیست سری به مرکز خرید Mammut بزنید. در این مرکز خرید تعدادی از برترین برندهای پوشاک مجارستانی حضور دارند و جدیدترین و به روزترین محصولات خود را با قیمت های استثنایی به فروش می رسانند.

بعلاوه علاوه بر مراکز خرید و رستوران های متعدد، در مرکز خرید Mammut می توانید امکانات تفریحی متعددی از قبیل باشگاه ورزشی و سالن بولینگ نیز پیدا کنید و اوقات دلنشین و مفرحی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

اما مزیت اصلی این مرکز خرید، وجود یک مرکز آبدرمانی در این مجموعه است که می توانید به آن مراجعه نموده و خستگی سفر و پاساژگردی را از تن بدر کنید.

مرکز خرید Köki Terminal

اگر دوست دارید به یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه بوداپست بروید که با سیستم حمل و نقل عمومی نیز دسترسی خوبی داشته باشد، بهتر است مرکز خرید Köki Terminal را انتخاب کنید. این مجموعه که یکی از مراکز خرید مقرون به صرفه در بوداپست و از مشهورترین مراکز خرید در مجارستان است، بیش از 150 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است و با مترو یا اتوبوس می توانید به راحتی به آن بروید. بعلاوه پارکینگ این مرکز خرید به صورت 24 ساعته فعال است و در صورتیکه قصد دارید خودروی شخصی اجاره کنید، می وانید با پرداخت هزینه ای ناچیز، خودروی خود را در پارکینگ این مجموعه پارک کنید و با خیال راحت به خرید مشغول شوید.

منبع: ققنوس
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1857

به "تور مجارستان ارزان: آشنایی با معروف ترین مراکز خرید بوداپست مجارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: آشنایی با معروف ترین مراکز خرید بوداپست مجارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید