41 روز است راننده های تاکسیرانی بیمه تکمیلی، حوادث و عمر ندارند

به گزارش تایمر سرگرمی، تهران (پانا) - عضو و خزانه دار شورای شهر تهران گفت قرارداد بیمه تکمیلی، عمر و حوادث تاکسیرانان از 31 شهریور ماه امسال سرانجام یافته باید در اسرع وقت نسبت به عقد قرارداد بیمه با شرکت های بیمه در قالب مزایده یا مناقصه به نفع رانندگان اقدامات لازم صورت پذیرد.

41 روز است راننده های تاکسیرانی بیمه تکمیلی، حوادث و عمر ندارند

حبیب کاشانی در تذکر پیش از دستور بیستمین جلسه شورای شهر تهران گفت: همانطور که پیش از این نیز تذکر داده بودم قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی 31 شهریورماه امسال به اتمام رسید و ما در این زمان با جابجایی مدیریت روبرو شدیم و متاسفانه 41 روز است راننده های خدوم تاکسیرانی بیمه تکمیلی، حوادث و عمر ندارند.

وی اضافه نمود: بنابراین با عنایت به تذکر قبلی مبنی بر انجام اقدامات لازم جهت تسریع در امور عقد قرار داد بیمه و اتمام قرارداد از 31شهریورماه اقدامی جهت تنظیم و امضای قرارداد بیمه صورت نپذیرفته لذا تقاضا دارم اقدامات لازم با انجام مزایده یا مناقصه به نفع رانندگان صادر گردد.

کاشانی سخنان خود با اشاره به صدور حکم شهردار برای مرتضی امیری اسفندقه، گفت: در حکمی از سوی شهردار تهران این شاعر آیینی - که ما بارها با اشعار شان اشک ریختیم و ارادت ویژه نسبت به ایشان داریم - به سمت دستیار ویژه شهردار در ادبیات فارسی شهرداری تهران منصوب شده است. باید بگویم من حداقل در زمانی که در مدیریت شهری بودم با این حکم آشنا نبودم بنابراین ضروری است چارتی از شهرداری معاونین و مشاورین شهردار معین گردد که ما در چه حوزه هایی می توانیم مشاور یا دستیار ویژه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1851

به "41 روز است راننده های تاکسیرانی بیمه تکمیلی، حوادث و عمر ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "41 روز است راننده های تاکسیرانی بیمه تکمیلی، حوادث و عمر ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید