بازسازی ویلا: 1.5 میلیارد ریال برای بازسازی آب انبار 9 حصار گرمسار اختصاص یافت

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 1.5 میلیارد ریال برای بازسازی آب انبار 9 حصار گرمسار اختصاص یافت.

بازسازی ویلا: 1.5 میلیارد ریال برای بازسازی آب انبار 9 حصار گرمسار اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه عملیات بازسازی آب انبار نه حصار گرمسار شروع شد، تاکید نمود: آب انبار تاریخی 9 حصار که از آثار تاریخی دوران قاجار شهرستان گرمسار است، در سال 86 در لیست آثار ملی کشور ثبت شد اما متأسفانه بخشهایی از آن در سال 96 با اعمال نظر یکی از مسئولان وقت، شبانه و به دست عوامل ناشناس تخریب شد.

وی با بیان اینکه کوشش علاقمندان آثار تاریخی شهرستان گرمسار برای پیگیری عاملان این تخریب نیز به نتیجه نرسید، اضافه نمود: با توجه به درخواست علاقمندان تاریخ و فرهنگ گرمسار و با پیگیری هایی که انجام شد، یک و نیم میلیارد ریال برای بازسازی این بنا در نظر گرفته شد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه با تخصیص آن عملیات عمرانی بازسازی آن شروع شده، گفت: حفظ این اثر تاریخی در کنار عملیات عمرانی تعریض جاده حصار مورد تاکید واقع شده است. بعلاوه با تغییرات اجرا شده در طرح، هر دو پروژه با رعایت اصول فنی تکمیل خواهند شد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2001

به "بازسازی ویلا: 1.5 میلیارد ریال برای بازسازی آب انبار 9 حصار گرمسار اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: 1.5 میلیارد ریال برای بازسازی آب انبار 9 حصار گرمسار اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید