گردشگران چینی، ولخرج ترین گردشگران جهان شناخته شدند

به گزارش تایمر سرگرمی، طبق گزارش سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، گردشگران چینی، با هزینه کردن مبلغی معادل 258 میلیارد دلار ولخرج ترین گردشگران جهان هستند.

گردشگران چینی، ولخرج ترین گردشگران جهان شناخته شدند

طبق یک گزارش منتشر شده از سازمان گردشگری جهانی (UNWTO) در روز دوشنبه، چین کماکان رهبر سفرهای خارجی جهانی است. این گزارش تحت عنوان نسخه نکات برجسته گردشگری 2018 سازمان جهانی گردشگری اشاره نمود که گردشگران چینی حدود 258 میلیارد دلار در گردشگری بین المللی در سال 2017 خرج نموده اند؛ چیزی معادل یک پنجم کل مبلغ خرج شده در صنعت گردشگری در سراسر جهان.

گزارش سازمان جهانی گردشگری اذعان کرد که کل ورودی گردشگری بین المللی با 7 درصد رشد در سال 2017، با بیشترین نرخ رشد از سال 2010، به 1323 میلیون نفر رسیده است.

این نرخ رشد در ورودی گردشگران، منجر به یک افزایش قوی در صادرات تولیدشده به وسیله گردشگری شد و آن را به 1.6 هزار میلیارد دلار در سال 2017 رساند.

سازمان گردشگری جهانی شرح داد که نتایج سال 2017، تحت تاثیر تقاضای مسافرتی پایدار برای مقاصد گردشگری سراسر جهان و بعلاوه بهبود شرایط کشورهایی که در سال های اخیر از مسائل امنیتی رنج می بردند، است.

این سازمان بعلاوه نشان داد که چگونه بهبود شرایط مالی کشورهایی چون برزیل و روسیه به مقاصد گردشگری مشهور و تازه شناخته شده سود رسانده است. فرانسه کماکان محبوب ترین مقصد گردشگری جهان در سال 2017 بود و کشور اسپانیا در این فهرست به پله دوم محبوبیت صعود کرد. ژاپن نیز پس از شش سال رشد دو رقمی در ده مقصد برتر گردشگری سال 2017 نهاده شد.

داده های گردشگری اوایل سال 2018 نیز تایید می نمایند که گردشگری بین المللی در امسال با رشد 6 درصدی در چهار ماهه اول سال، به پیشرفت خود ادامه داده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1969

به "گردشگران چینی، ولخرج ترین گردشگران جهان شناخته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران چینی، ولخرج ترین گردشگران جهان شناخته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید