یاری 20 میلیون یورویی باشگاه های عظیم آلمان به باشگاه های کم بضاعت

به گزارش تایمر سرگرمی، چهار تیم عظیم فوتبال آلمان تصمیم گرفته اند سایر تیم های فوتبال این کشور را حمایت نمایند.

یاری 20 میلیون یورویی باشگاه های عظیم آلمان به باشگاه های کم بضاعت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیلد، بحران کرونا در اروپا روی اقتصاد تمام باشگاه های اروپایی تاثیر منفی گذاشته است و به همین دلیل باشگاه های عظیم و ثروتمند فوتبال آلمان تصمیم گرفته اند به باشگاه های با قدرت اقتصادی کم تر یاری نمایند.

نمایندگان باشگاه های بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیگ و بایرلورکوزن، چهار نماینده آلمان در لیگ قهرمانان فصل 20-2019 نشستی در مورد یاریی مجموعا به ارزش 20 میلیون یورو به سایر باشگاه های آلمانی داشته اند و این مبلغ میان باشگاه های کم بضاعت بوندس لیگا و بوندس لیگای دو توزیع خواهد شد. طبق اطلاعات بیلد، نحوه یاری این باشگاه ها به شکل زیر خواهد بود:

سازمان لیگ فوتبال آلمان (DFL) صندوق ذخیره 45 میلیون یورویی از قرارداد تلویزیونی خود ایجاد نموده تا بتواند در پروژه های استراتژیک، انعطاف پذیری لازم را داشته باشد. در صورتی که به این پول احتیاجی نباشد، این مبلغ بر اساس حق پخش تلویزیونی فصل 21-2020 میان باشگاه ها توزیع خواهد شد.

طبق فرمول حق پخش تلویزیونی، 12.5 میلیون یورو از این مبلغ سهم چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان فصل 20-2019 (بایرن مونیخ، دورتموند، لایپزیگ و بایرلورکوزن) است. این باشگاه ها به جای برداشت سهم خود، این مبلغ را در صندوق ذخیره سازمان لیگ می گذارند.

این چهار تیم مجموعا 7.5 میلیون یوروی دیگر به مبلغ 12.5 میلیون یورو اضافه می نمایند تا میزان مبالغ جمع شده توسط این چهار تیم به 20 میلیون یورو برسد.

20 میلیون یوروی یاری شده توسط این چهار باشگاه، با تشخیص سازمان لیگ فوتبال آلمان به باشگاه های نیازمند اعطا خواهد شد.

بایرن مونیخ پیش تر نیز در مبارزه با کرونا پیش قدم شده بود و کاهش دستمزد بازیکنان بایرن مونیخ، در راستای حفظ امنیت شغلی کارکنان رده پایین این باشگاه انجام گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 878

به "یاری 20 میلیون یورویی باشگاه های عظیم آلمان به باشگاه های کم بضاعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 20 میلیون یورویی باشگاه های عظیم آلمان به باشگاه های کم بضاعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید