کلاهبرداری 3 تبهکار در سایت دیوار (

به گزارش تایمر سرگرمی، سه کلاهبردار حرفه ای که به وسیله سایت دیوار اقدام به شناسایی طعمه های خود می کردند، در فردیس دستگیر شدند.

کلاهبرداری 3 تبهکار در سایت دیوار (

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، پس از ارجاع چندین پرونده کلاهبرداری به وسیله سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، آنالیز موضوع در دستورکار ماموران نهاده شد.

در آنالیز های کارآگاهان تعیین شد که یکی از کلاهبرداران حرفه ای با تشکیل یک باند سه نفره به وسیله سایت دیوار طعمه های خود را در استان های مختلف کشور به بهانه فروش خودرو و آپارتمان شناسایی نموده و پس از دریافت بیعانه موبایل خود را خاموش نموده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس دراین باره گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه هر سه متهم را در شهر های فردیس و کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. متهمان که دو نفر از آنها برادر هستند، در ابتدا منکر کلاهبرداری بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گگردده و تا به امروز به 24فقره کلاهبرداری به وسیله سایت دیوار به ارزش دومیلیارد و 700میلیون ریال اعتراف نموده اند.

سرهنگ کامران ملکی با بیان این که این باند کلاهبرداری بسیار حرفه ای بوده و انجام کلاهبرداری های گسترده دور از انتظار نیست، اظهار داشت: تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه ها منتشر می گردد تا چنانچه شهروندان به این شیوه توسط متهمان مورد کلاهبرداری نهاده شده اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس در جاده ملارد، خیابان اهری، جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1620

به "کلاهبرداری 3 تبهکار در سایت دیوار (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 3 تبهکار در سایت دیوار ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید