کتاب حمید معصومی نژاد، رم به چاپ دوم رسید

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ در کتاب حمید معصومی نژاد، رم خانم مولاس در خارج از کشور، به ویژه در مناطق بحرانی، به عنوان خبرنگار فعالیت داشته است. وی در اکتبر 2017 به خاطر فعالیت های خبری و حضور فعال در مناطق بسیار بحرانی، جایزه هم بستگی، بنیاد ISENI NERVI را به خود اختصاص داد.

کتاب حمید معصومی نژاد، رم به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مولاس همیشه با دید باز به جهان و تفاوت های موجود در آن نگریسته و آن را باعث غنای جامعه بشری دانسته و بر این باور است که باید به قواعد و سنت های جاری در جوامع نیز احترام گذاشت. مولاس می گوید: جست وجوی حقیقت با بهره گیری از احساس و منطق می تواند جهان را تغییر دهد؛ جهانیی که اگر به آن فقط از دریچه کوچک خود نگاه کنیم، شاید جایی برای دیگران نداشته باشد و بنابراین زیستن در آن سخت خواهد شد نویسنده از خلال این کتاب بار دیگر به جست و جوی حقیقت رفته است و آن را در قالب ماجرایی واقعی ارائه می نماید؛ ماجرایی که گاه آن چنان سرشار از تناقض است که غیر واقعی به نظر می رسد و بیشتر شبیه به سناریوی فیلم دراماتیک یا تحقیقات جنایی است که در انتها تعیین می گردد که ناشی از دلایل صرفاً سیاسی است.

چاپ دوم این اثر در 184 صفحه رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 30هزار تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به وسیله فروشگاه با شماره 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس حاصل کنند. همچنین به وسیله پیغام رسان واتس اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1390

به "کتاب حمید معصومی نژاد، رم به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب حمید معصومی نژاد، رم به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید