پیگرینی: از دیدن چنین رم قدرتمندی تعجب نکردم

به گزارش تایمر سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی از توقف تیمش در خانه برابر رم ابراز ناراحتی کرد اما اذعان داشت که امتیاز دریافت از نماینده ایتالیا کار آسانی نبوده است.

پیگرینی: از دیدن چنین رم قدرتمندی تعجب نکردم

به گزارش خبرنگاران، مانوئل پیگرینی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل رم در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که دومین بازی بدون برد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در این فصل از رقابت ها بود، گفت: دریافت یک امتیاز در خانه هرگز نتیجه خوبی نیست اما ما برابر تیمی بسیار قدرتمند بازی می کردیم، تیمی که این روزها در اوج است. در این بازی به آن شیوه ای که عادت داریم بازی نکرده و مانند همواره گلزنی نکردیم. در 20 دقیقه خاتمهی بازی بیشتر شبیه تیمی نشان دادیم که هر هفته در لیگ برتر بازی می نماید اما نتیجه بازی در طول 90 دقیقه مشخص می گردد نه 20 دقیقه.

سرمربی شیلیایی آبی پوشان شهر منچستر که در بازی نخست خود هم یک بر صفر به بایرن مونیخ باخته بودند، اضافه کرد: امشب، شب ما نبود چرا که در نیمه اول خوب بازی نکردیم. خوب آغاز کردیم اما در ادامه خیلی راحت توپ را از دست می دادیم. بزرگترین مشکل این بود که ما خیلی راحت با پاس های اشتباه توپ را لو می دادیم.

پیگرینی درباره رم هم گفت: برای من تماشای چنین تیم قدرتمندی تعجب آور نبود چرا که رمی ها روی فرم هستند و بازیکنان بزرگی دارند. آنها کار را برای ما سخت کردند اما ما باز هم می توانستیم در 20 دقیقه خاتمهی، بازی را ببریم.

با ثبت دو بازی بدون پیروزی در کارنامه من سیتی، حالا هر چیزی جز کسب پیروزی در بازی بعدی در خانه زسکامسکو روسیه می تواند به قیمت حذف قهرمان فصل گذشته انگلیس از لیگ قهرمانان اروپا تمام گردد.

پیگرینی در این خصوص گفت: اینکه صعود می کنیم یا نه به خودمان بستگی دارد که چگونه در بازی های بعدی ظاهر شویم. یک امتیاز از شش امتیاز ممکن خوب نیست اما ما هنوز فقط سه امتیاز از رم (تیم دوم جدول گروه E) عقب هستیم. امیدوارم بازی بعدی خود را در روسیه ببریم. بعد از آن باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. ما تا خاتمه راه خواهیم جنگید.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 489

به "پیگرینی: از دیدن چنین رم قدرتمندی تعجب نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرینی: از دیدن چنین رم قدرتمندی تعجب نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید