پنالتی پرسپولیس 50، 50 بود، مردانه جنگیدیم

به گزارش تایمر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی رحمتی بعد از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک برابر پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: این برد را به عزیزانی که در کارخانه آلومینیوم و با سختی کار می نمایند و مردم خوب اراک و استان مرکزی تقدیم می کنم. امیدوارم آنها هم در ادامه راه کنارمان باشند. راجع به بازی باید بگویم پرسپولیس را همه ما می شناسیم. کادر فنی و بازیکنان خوب و درجه یک دارند. آنها امروز یار دوازدهم هم داشتند.

پنالتی پرسپولیس 50، 50 بود، مردانه جنگیدیم

وی اضافه نمود: تا آمدیم به بازی بیاییم یکی دو موقعیت به پرسپولیس دادیم ولی خدا را شکر خوب خودمان را جمع و جور کردیم. صحنه پنالتی پرسپولیس 50-50 بود. آن موقع بدترین زمان گل خوردن است و 2 - 1 به رختکن رفتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم. می دانستیم باید کجا را پِرس کنیم. بارها با بازیکنان جلسه داشتیم. خدا را شکر امروز از همان نقاط به پرسپولیس ضربه زدیم.

سرمربی آلومینیوم توضیح داد: از بازیکنانم تشکر می کنم. مردانه جنگیدند و با قلبشان بازی کردند. می گویند تا آخرین قطره خون و آخرین ضربه ولی بزرگی قلب تمام نمی گردد. آدم خوشبختی هستم که با این بازیکنان کار می کنم. از تماشاگران عزیزمان هم تشکر ویژه ای دارم که کنارمان بودند و حمایت کردند. خدا را شکر می کنم شرمسار آنها نشدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2034

به "پنالتی پرسپولیس 50، 50 بود، مردانه جنگیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی پرسپولیس 50، 50 بود، مردانه جنگیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید