پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت برتر پژوهشی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

به گزارش تایمر سرگرمی، همزمان با فراوری تجاری و صنعتی بیش از 10 گرید و محصول جدید زنجیره پلی اتیلن ترفتالات با مشارکت شرکت های دانش بنیان ایرانی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در هفته پژوهش، پتروشیمی شهید تندگویان را به عنوان شرکت برتر و پیشرو در تحقیق، توسعه و نوآوری معرفی کرد.

پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت برتر پژوهشی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش، مهندس جعفر ربیعی مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ارسال پیغامی خطاب به سیدرضا قاسمی شهری، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان عظیمترین زنجیره فراوری محصولات پلی اتیلن ترفتالات ایران را به عنوان شرکت برتر و پیشرو در حوزه پژوهش و فن آوری معرفی کرد.

در بخشی از این پیغام آمده است، در سالی که به نام جهش فراوری نام گذاری شده است، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، شرکتی پیشرو و برتر در تحقیق، توسعه و نوآوری در خانواده عظیم صنایع پتروشیمی خلیج فارس معرفی می شود.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در طول دو سال گذشته با هدف مالی تر کردن خطوط فراوری، برطرف موانع و گلوگاه های فراوریی و عملیاتی، متنوع سازی سبد فراوری محصولات فعالیت ها و سرمایه گذاری های گسترده ای را در حوزه پژوهش و فن آوری با مشارکت شرکت های دانش بنیان ایرانی در دستور کار قرار داده است.

بر این اساس، می توان به کسب دانش فنی و فراوری محصول HV-PET در سه گرید HV-850,HV-950,HV1050 با کاربرد های نخ تایر، چادر های برزنتی، تور ماهیگیری، تسمه نقاله، طناب کشتی، فراوری محصول جدید PET Low Melt در شش گرید LM110, LM117, LM120, LM125, LM130 و LM140 در مقیاس نیمه صنعتی با کاربرد انواع پارچه های نبافته، گان پزشکی، ماسک پزشکی، پوشک بچه، سیستم های حمل و نقل مانند قطار های مسافربری و هواپیما (پارچه های یکبار مصرف) اشاره نمود.

علاوه بر این، محصول TG670S برای فراوری چادر مشکی به فراوری صنعتی رسیده ضمن آنکه محصول جدید AUV-PET نیز برای فراوری بطری بسته بندی روغن مایع در مرحله فراوری در ستاپ قرار گرفته است.. دانش فنی CD-PET با موفقیت کسب و پس از اصلاحات پیشنهادی بازار جهت فراوری صنعتی آن برای فراوریکنندگان منسوجات و موکت و فراوری آزمایشی محصول جدید PET G، آخرین مراحل تحقیق و توسعه را پشت سر می گذارد. همچنین فراوری گرید Biodegradable هم در مرحله مطالعات تکمیلی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1359

به "پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت برتر پژوهشی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت برتر پژوهشی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید