پارکینگ باغ کتاب، در انتظار سرمایه گذار، افزایش 2 برابری مراجعه کننده در صورت ساخت پارکینگ

به گزارش تایمر سرگرمی، مدیر عامل مجموعه باغ کتاب در خصوص آخرین جزئیات ساخت پارکینگ این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

پارکینگ باغ کتاب، در انتظار سرمایه گذار، افزایش 2 برابری مراجعه کننده در صورت ساخت پارکینگ

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جلالی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص شرایط پارکینگ مجموعه باغ کتاب که سال ها قرار است ساخته گردد، گفت: محل این پارکینگ در مجاورت کتابخانه ملی و باغ کتاب قرار گرفته است و این پارکینگ به نام پارکینگ باغ کتاب شهرت گرفته اما به واقع در اختیار شرکت نوسازی عباس آباد قرار گرفته است.

وی با بیان این که بر اساس دستور شهردار سابق تهران کل پروژه های عمرانی کلان زیرمجموعه شهرداری، باید توسط معاونت فنی و عمرانی پیگیری گردد، گفت: برای ساخت پارکینگ در مجموعه اراضی عباس آباد که در مجاورت باغ کتاب قرار گرفته است نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام شده؛ اما شنیده ها حاکی از آن است که با وجود آن که رسما جذب سرمایه گذار برای ساخت این پارکینگ اعلام شده اما سرمایه گذاران اعلام آمادگی نکردند و به نظرمی رسد این پارکینگ می بایست با بودجه شهرداری ساخته گردد.

مدیر عامل باغ کتاب با اشاره به مسائل اقتصادی شهرداری تهران گفت: ساخت این پارکینگ جزء پروژه های اولویت دار نیست.

وی با بیان اینکه این پارکینگ دارای ظرفیت 2000 واحد است در پاسخ به این سوال که چرا مجموعه باغ کتاب در ساخت این پارکینگ به شهرداری یاری نمی کند، گفت: باغ کتاب هیچ بودجه ای برای اداره اش دریافت نمی کند و درآمدهای ما نیز به سختی کفاف امورات را می دهد.

جلالی با بیان این که اگر این پارکینگ ساخته گردد شاهد افزایش مراجعات به مجموعه باغ کتاب هستیم، توضیح داد: در حال حاضر مراجعه نمایندگان می بایست خودروهای خود را در محدوده رینگ باغ کتاب پارک نمایند که تنها 1000 واحد جای پارک در این رینگ وجود دارد و پیش بینی می گردد اگر این پارکینگ عمومی ساخته گردد در طول هفته تعداد مراجعه نمایندگان به مجموعه باغ کتاب دو برابر و در خاتمه هفته نیز شاهد افزایش یک ونیم برابری مراجعات به باغ کتاب خواهیم بود.

وی با بیان این که به نظرمی رسد برای ساخت این پارکینگ عمومی 200 میلیارد تومان اعتبار لازم باشد گفت: برای ساخت این پارکینگ در سال آینده حتما با شورای شهر و شهرداری تهران رایزنی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 668

به "پارکینگ باغ کتاب، در انتظار سرمایه گذار، افزایش 2 برابری مراجعه کننده در صورت ساخت پارکینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ باغ کتاب، در انتظار سرمایه گذار، افزایش 2 برابری مراجعه کننده در صورت ساخت پارکینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید