ویژگی های یک هتل لوکس مناسب مسافرت کاری

به گزارش تایمر سرگرمی، در حال حاضر به لطف ارتباطات الکترونیکی مسافرت کاری رواج کمتری دارد ولی برای عده ای از تجار حرفه ای که انجام مسافرت های مداوم هنوز بخش عمده ای از زندگی شان محسوب می گردد، اقامت در یک هتل لوکس می تواند مسافرت کاری را به مراتب آسان تر و پربارتر کند. برای آشنایی با امکانات و ویژگی های یک هتل لوکس مناسب برای مسافرت کاری با خبرنگاران همراه باشید.

ویژگی های یک هتل لوکس مناسب مسافرت کاری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا آذر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

موقعیت مکانی خوب و وسایل حمل ونقل مناسب

تجار در حین سفر کاری عوامل مختلفی را برای انتخاب محل اقامت در نظر می گیرند. عده ای ترجیح می دهند در مکان هایی اقامت نمایند که به محل انجام جلسات و سایر فعالیت های تجاری آن ها نزدیک تر باشد. برخی هم نزدیکی به فرودگاه را شرط اصلی هتل محل اقامت می دانند تا بتوانند با سرعت بیشتری به فرودگاه دسترسی داشته باشند. علاوه بر این عدهی زیادی از تجار برای انجام کارهای خود از خودروی اجاره ای استفاده می نمایند که در این صورت باید هتل محل اقامت خود را با توجه به الگوی ترافیک مقصد و زمان رسیدن به نقاط مهم آن انتخاب نمایند. در شهرهای که سیستم های حمل نقل گسترده مثل مترو و قطار شهری دارند، اقامت در نزدیکی ایستگاه های این وسایل نقلیه کارها را آسان تر می نماید و در برخی از شهرها هم دریافت تاکسی گزینه مناسب تری است. برخی از هتل های لوکس سرویس لیموزین در اختیار مشتریان خود می گذارند که البته غالبا فقط در محدوده های خاصی مثل مرکز یا بالای شهر تردد می نمایند. در صورت تمایل استفاده از این سرویس بهتر است در خصوص محدودیت ها و ساعت کاری آن از هتل موردنظر پرس وجو کنید.

خدمات ویژه

یک هتل لوکس مناسب برای مسافرت کاری، هویت خود را در غالب ارائه خدمات ویژه متمایز می نماید. خدمات ویژه تعریف ثابتی ندارد و می تواند مواردی مثل سرو کلوچه و شیرینی قبل از خواب، ارائه چای عصرانه به همراه موسیقی کلاسیک و یا باز کردن چمدان های مسافران باشد. هر هتل لوکس یک سرویس ویژه منحصر به خودش ارائه می دهد تا به نوعی در مهمانان انگیزه بازگشت ایجاد کند. مشاهده ریزبینی و رفتار حرفه ای کارکنان هتل های لوکس از دربان و مستخدم گرفته تا پذیرش و بقیه کارکنان باعث آرامش و برطرف اضطراب مهمانان می گردد.

مناسب بودن برای جلسات کاری

یکی از فعالیت های مهم تجار در سفر، دیدار یا مشتری ها و یا تمرین برای ارائه پیشنهادهای کاری است. بسیاری از هتل های لوکس معمولا یک کافی شاپ یا رستوران شیک دارند و مهمان ها می توانند جلسات و دیدار غیررسمی خود را در آن انجام دهند. یک هتل لوکس مناسب برای سفر کاری باید یک مرکز تجاری و یا دفاتری با امکانات کامل برای تجار داشته باشد. بیساری از هتل های لوکس دارای اتاق کنفرانس مجهز به امکانات صوتی و تصویری و سایر خدمات مورداحتیاج در یک جلسه مهم کاری هستند.

اتاق های راحت با امکانات رفاهی مناسب

یک هتل لوکس برای جذب تجار باید اتاق هایی با امکانات خاص داشته باشد. هر مسافری سلیقه و دیدگاه خاصی در خصوص دکوراسیون و مبلمان اتاق دارد. عده ای به دکوراسیون سنتی علاقه دارند و برخی هم مبلمان مدرن را ترجیح می دهند ولی همه تجار به میز و جایگاه کار، تلفن و اینترنت پرسرعت احتیاج دارند. برای مسافرانی که مشکل جابه جایی ساعت باعث به هم خوردن زمان خوابشان شده، یک تختخواب راحت در اتاقی بدون سروصدا اهمیت حیاتی دارد.

جذابیت های محلی

برای تجاری که بیشتر وقت خود را در سفر می گذرانند، یک هتل لوکس با پیشینه تاریخی یا طراحی و ساخت منحصربه فرد جذابیت زیادی دارد. اقامت در یک هتل لوکس خاص باعث ایجاد تنوع در روال یکنواخت زندگی تجار می گردد و می تواند دیدگاه مثبتی نسبت به شهر محل اقامت در آن ها ایجاد کند. اگر هتل در یک منطقه جالب واقع شده باشد، به تجار که معمولا زمان کافی برای تفریح ندارند، فرصت کوتاهی برای گشت وگذار و آشنایی مختصر با شهر می دهد. منبع : Enlighten Meمنبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 631

به "ویژگی های یک هتل لوکس مناسب مسافرت کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های یک هتل لوکس مناسب مسافرت کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید