هند هواپیمای شناسایی به مالدیو داد

به گزارش تایمر سرگرمی، هند یک فروند هواپیمای دورنیر به نیروی دفاع ملی مالدیو داد که نقش مهمی را در عملیات تجسس و نجات و همچنین نظارت دریایی برای مالدیوی ها در جزایر مرجانی شمالی ایفا خواهد کرد.

هند هواپیمای شناسایی به مالدیو داد

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خلبان ها، ناظران و پرسنل فنی مالدیوی از ژوئن سال 2017 میلادی در حال آموزش دیدن برای کار کردن با این هواپیما بوده اند.

نیروی دفاع ملی مالدیو در بیانیه ای گفت: در پی حملات تروریستی در جزایر ماهیبادهو و لامو، از این هواپیمای دورنیر برای بخش مبارزه با تروریسم نیز استفاده خواهد شد. ماهیت منزوی و پراکنده جزایر و تفرجگاه ها تنها از طریق هواپیمایی که از نظر فنی توانمند است، قابل محافظت است.

این هواپیما توسط کمپانی هندی هیندوستان آیروناتیکس ساخته شد. هواپیمای دورنیر دو 228 به یک رادار تجسسی 360 درجه، یک سیستم مادون قرمز پیشرفته، ارتباط ماهواره ای، یک سیستم جلوگیری از برخورد ترافیک هوایی، یک سیستم هشدار پیشرفته مجاورت با زمین و دیگر سنسورهای متداول مجهز است.

این تحول یک روز پس از آغاز فعالیت خدمات حمل و نقل کشتی مالدیو-هند صورت گرفت. هند و چین درخصوص کشور جزیره ای مالدیو درگیر یک کشمکش استراتژیک شده اند، چرا که مالدیو در نزدیکی مسیرهای اصلی حمل و نقل منطقه ای واقع شده است و همین امر این کشور را به یک محل استقرار مهم در اقیانوس هند تبدیل می کند.

در دوران رئیس جمهوری کنونی مالدیو، هند با موفقیت توانسته اوضاع را به نفع خود کند، در حالی که در دوران حکومت پنج ساله عبدالله یمین، رئیس جمهوری سابق مالدیو که در سال 2018 میلادی پایان یافت، اوضاع کاملا به نفع چین بود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1210

به "هند هواپیمای شناسایی به مالدیو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند هواپیمای شناسایی به مالدیو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید