نقشه شهرک گوگل طراحی شد ، 6600 واحد مسکونی ، زندگی در مجاورت سیلیکون ولی (تور ارزان روسیه)

به گزارش تایمر سرگرمی، گوگل برنامه های بزرگی برای شهرک اختصاصی خود دارد. شهرکی که احتمالا از بهترین ایده های سال آینده میلادی خواهد بود و قرار است کارمندان گوگل را در خود جای دهد.

نقشه شهرک گوگل طراحی شد ، 6600 واحد مسکونی ، زندگی در مجاورت سیلیکون ولی (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این طرح منظرهی ترکیبی از دفتر، خرده فروشی، فضای عمومی و مسکونی است. بر اساس گزارشها، گوگل برای توسعه این طرح با یک توسعه دهنده همکاری خواهد نمود تا 6،600 واحد مسکونی را در زمین خود بسازد، که 20 درصد آنها شامل مسکن مقرون به صرفه قیمت است.

گوگل منظره خود را برای توسعه وسیع در شهر اصلی خود در کوه کین استان کالیفرنیا خاطرنشان کرد و نقشه هایی نیز طراحی نموده است.

اسناد منتشر شده در این خصوص نشان می دهد این طرح شامل 3.12 میلیون فوت مربع است که دفاتری نو را در خود جای می دهد. بر اساس این طرح، منطقه مذکور شامل 400 هزار فوت مربع منطقه خرده فروشی، 8000 خانه نو و 35 هکتار فضای عمومی است. گوکل وعده داده که تعداد 6،600 واحد مسکونی را 20 درصد مقرون به صرفه تر از قیمت منطقه به کارمندان اهد می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 بهمن 1401 بروزرسانی: 17 بهمن 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2181

به "نقشه شهرک گوگل طراحی شد ، 6600 واحد مسکونی ، زندگی در مجاورت سیلیکون ولی (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه شهرک گوگل طراحی شد ، 6600 واحد مسکونی ، زندگی در مجاورت سیلیکون ولی (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید