تور تایلند: نحوه بازدید از جزیره سامویی و دیدنی های این جزیره

به گزارش تایمر سرگرمی، تور جزیره سامویی یکی از تورهای پر جاذبه است که هر ساله گردشگران زیادی متقاضی آن می باشند این تور پرطرفدار جهان جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد و آژانس های هوایی زیادی آن را ساپورت می نمایند. این جزیره در یکی از سواحل زیبای تایلند واقع شده است و جالب است بدانید که از مجموعه جزایر بزرگ در تایلند محسوب می گردد این جزیره به علت برخورداری از طبیعت زیبای خود شناخته شده است این جزیره نقش مهمی در صنعت توریسم منطقه دارد و در واقع از قرن بیستم در میان گردشگران شناخته شده است. این جزیره جاذبه های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است و امروزه به یکی از منطقه ها توریستی پر جاذبه در جهان تبدیل شده است. این منطقه دارای 7 ساحل زیبا و اصلی است از مهم ترین سواحل آن می توان به ساحل لامای، باپت و چاونگ اشاره کرد.

تور تایلند: نحوه بازدید از جزیره سامویی و دیدنی های این جزیره

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

آشنایی با جزیره سامویی:

یکی از برترین تماشای هایی که می توانید در طول سفر خود به این جزیره از تماشا آن لذت ببرید. مزرعه مارها می باشد که در جنوب این جزیره واقع شده است و در آن انواع گونه از مارها به نمایش گذاشته می گردد. این مزرعه از ساعت 11 الی 2 بعد از ظهر برای بازدید عموم از این مزرعه باز می باشد و می توانید از سفر خود در این مکان لذت ببرید. معروف ترین مار در این مکان مار کبری می باشد که از یک گونه کمیاب است و مسافران زیادی برای بازدید از این مار زیبا به این مزرعه سفر می کنند. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید این مزرعه یک گزینه خوب در طول سفر می باشد.

صخره های پدربزرگ و مادربزرگ:

یکی دیگر از تماشای های این جزیره وجود این صخره های زیبا در آن می باشد که سالانه گردشگران زیادی در کنار آنها به ثبت عکس و خاطرات می پردازند. این صخره ها که داستان آن ها برگرفته از یک زوج می باشد که در گذشته ای دور در ساحل لامای غرق شده اند و آب جسد آنها را به نزدیکی این صخره ها آورده است و علت نامگذاری این صخره ها از داستان این زوج مسن می باشد. اگر قصد سفر به جزیره سامویی را دارید می توانید به این مکان تماشای سفر کنید و یک روز تفریحی عالی را سپری نمایید.

مزرعه کروکودیل ها:

در این جزیره تماشای مکان های تفریحی زیادی وجود دارد که یکی از آنها مزرعه کروکودیل ها می باشد و برای مردم این جزیره به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد. در این حیات وحش زیبا حیواناتی همانند حلزون ها، مارمولک ها، کروکودیل ها، میمون ها… زندگی می کنند. در این مزرعه بخشی وجود دارد که در آن نمایش های زیبایی از کروکودیل ها را برای گردشگران اجرا می کنند. اگر می خواهید در طول سفر خود با یک مان شگفت انگیز رو به رو شوید مزرعه کورکودیل ها یکی از برترین جاذبه هایی است که در جزایر سامویی قرار گرفته است و می تواند یک روز عالی را برای شما بسازد.

کمپ فیل ها:

یکی دیگر از جاذبه هایی که می توانید از آن بازدید کنید و در آن سرگرم شوید کمپ فیل ها می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک در این مکان تماشای به فیل سواری بپردازید. این مکان تماشای به یک جاذبه توریستی بی نظیر تبدیل شده است و بعید است که توریستی به جزیره سامویی سفر کند و از این کمپ تماشای بازدید نکند. این کمپ سالانه بیش از 500 هزار بازدید کننده دارد که بیشتر آن ها از کشور های اروپایی می باشند.

ساحل منام:

اگر می خواهید در طول سفر خود از تفریحات آبی و دریایی بهره ببرید ساحل منام در بخش شمالی این جزیره واقع شده است و یکی از برترین سواحل در منطقه می باشد. گردشگران در این جزیره می تواند از تفریحات آب همانند قایق سواری، جت اسکی، کایاک و … استفاده کنند. بعلاوه در اطراف این ساحل رستوران های متعددی وجود دارد که می توانید از غذاهای لذیذ آنها استفاده نمایید. اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را برای خود و خانواده بسازید ساحل منام در جزیره سامویی یکی از برترین گزینه های سفر می باشد.

باغ وحش سامویی:

این باغ وحش بزرگ برای مردم این جزیره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند برای گردشگران نیز جالب توجه باشد. در این باغ وحش مجموعه زیادی از پرندگان، موجودات دریایی و … را در خود جای داده است و گونه های عجیبی از حیوانات را در خود دارد. شما می توانید برای سرگرم کردن خانواده و بچه ها خود به این باغ وحش بروید و از سفر خود در جزایر سامویی لذت ببرید. اگر به این باغ وحش سفر کنید قطعا کل روز را سرگرم بازدید از حیوانات با گونه های مختلف آن خواهید شد.

این جزیره از تماشای های تایلند برای گردشگران است و جذابیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است پارک های ملی با تنوع جانوری و گیاهی یکی از مهم ترین بخش های این کشور هستند که می توانید از جاذبه های آن تماشا کنید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2086

به "تور تایلند: نحوه بازدید از جزیره سامویی و دیدنی های این جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: نحوه بازدید از جزیره سامویی و دیدنی های این جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید