نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه آ مقابل چلسی

به گزارش تایمر سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد بد دروازه بان اسپانیایی تیمش مقابل چلسی ابراز نارضایتی و در عین حال از او حمایت کرد.

نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه آ مقابل چلسی

به گزارش خبرنگاران، در شب شکست 3 بر یک منچستریونایتد مقابل چلسی در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، داوید دخه آ عملکرد فاجعه آمیز داشت و روی دو گلی که تیمش خورد مقصر اصلی بود. در حقیقت او روی هر سه گل چلسی مقصر بود اما بزرگترین اشتباهش را در صحنه رقم خوردن گل دوم حریف توسط میسون ماونت از فاصله 23 متری مرتکب شد و سرمربی تیم اولگنار سولسشایر هم اعتراف کرد که سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ باید در آن صحنه عملکرد بهتری می داشت.

سولسشایر گفت: مسلماً هر کسی باید بهترین بازی اش را انجام دهد و هر کسی هم این شانس را دارد که در یک بازی به میدان برود. داوید می داند که در صحنه گل دوم حریف باید بهتر واکنش نشان می داد اما کاری است که شده. باید به حرکت مان ادامه دهیم و برای بازی چهارشنبه آماده شویم. برای یک دروازه بان تصحیح اشتباه کار بسیار سختی است. برای سایر بازیکنان آسان تر است اما دروازه بان فرصتی برای جبران ندارد. داوید البته در ادامه بازی سعی در جبران داشت و چند واکنش خوب هم داشت اما او می داند که می توانست مانع گل دوم چلسی شود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ درباره 5 تغییری که در ترکیب اصلی تیمش برای مصاف با چلسی اعمال کرد و به نظر می رسید که توازن تیم را برهم زده است هم گفت: ما تیمی را انتخاب کردیم که به ما بیشترین شانس را برای صعود در جام حذفی بدهد و در عین حال می خواستیم که بازیکنان مان برای بازی چهارشنبه هم آماده باشند. ترکیبی که انتخاب کردیم اما جواب نداد.

یکی دیگر از اتفاقات بد این بازی مصدومیت شدید مدافع تیم اریک بایی قبل از پایان نیمه اول بود که در برخورد با هم تیمی اش هری مگوایر به شدت از ناحیه سر آسیب دید. سولسشایر با بیان اینکه آن حادثه فرایند بازی را به ضرر تیمش تغییر داد بیان کرد: اریک به بیمارستان اعزام شد تا معاینات لازم را انجام دهد. من با پزشک تیم حرف نزده ام تا ببینم شرایط او چگونه است اما مصدومیت و خروجش از میدان تأثیر بسیار زیادی بر فرایند بازی داشت چون داشت خوب بازی می کرد و ما هم درست پس از شروع مجدد بازی گل خوردیم. تیم ما درس های زیادی برای آموختن دارد و هنوز در حال پیشرفت است اما حرکت روبه جلویش ادامه دارد. مسلماً این باخت به اعتماد به نفس مان ضربه می زند اما باید ببینیم که در بازی چهارشنبه چگونه به آن واکنش نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1103

به "نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه آ مقابل چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی سولسشایر از اشتباهات فاحش دخه آ مقابل چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید