مهدی: استقلالی ها روی نتیجه گیری تیم شان تمرکز کنند ، آمار مصاحبه مربیان استقلال بالا رفته!

به گزارش تایمر سرگرمی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: من از دوستان با تجربه انتظار دارم مراقب صحبت هایشان باشند. خواهشم این است که دوستان روی نتیجه گیری تیم شان تمرکز کنند

مهدی: استقلالی ها روی نتیجه گیری تیم شان تمرکز کنند ، آمار مصاحبه مربیان استقلال بالا رفته!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در روز های اخیر باشگاه استقلال به برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان اعتراض کرد و شرایط ورزشگاه شهرقدس را استاندارد ندانست.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با برنامه شبهای فوتبالی اعلام کرد ورزشگاه شهر قدس مسئله ای برای میزبانی دیدار پیکان و استقلال ندارد.

او افزود: امروز بازهم استعلام گرفتیم و مسئولان مرتبط نیز از ورزشگاه شهرقدس بازدید کردند و مسئله ای وجود نداشت. همچنین عوامل و مسئولان نیز اعلام کردند آماده برگزاری مسابقه پیکان و استقلال هستند.

مهدی در خصوص اعتراض پرویز مظلومی بیان نمود: روی نیمکت استقلال افراد متخصص و فنی زیاد است و وقتی 3 سرمربی روی نیمکت حضور دارند، آمار مصاحبه هایشان بالا می رود.

او افزود: اظهارات مظلومی، هواداران استقلال را مقابل سازمان لیگ قرارداده است، به دلیل اینکه چه دربی را قبل از بازی سپاهان برگزار کنیم و چه بعد از آن، مورد اعتراض قرار می گیریم و مشکلاتی بوجود می آید.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر دیدار دربی را قبل از سپاهان برگزار کنیم در فضای مجازی گفته می شود سازمان لیگ به حرف مظلومی گوش کرده است و اگر پس از دربی باشد، یک سری صحبت های دیگر می شود. من از دوستان با تجربه انتظار دارم مراقب صحبت هایشان باشند. خواهشم این است که دوستان روی نتیجه گیری تیم شان تمرکز کنند و تیمی که روی زدن ضربات آخر تمرکز می کند امتیاز هم می گیرد و نیازی به مشخص تاریخ بازی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1327

به "مهدی: استقلالی ها روی نتیجه گیری تیم شان تمرکز کنند ، آمار مصاحبه مربیان استقلال بالا رفته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: استقلالی ها روی نتیجه گیری تیم شان تمرکز کنند ، آمار مصاحبه مربیان استقلال بالا رفته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید