معرفی برترین های ماه دسامبر توسط سایت AnTuTu

به گزارش تایمر سرگرمی، سایت AnTuTu در جدیدترین اقدام خود 10 مورد از برترین و سریع ترین گوشی های ماه دسامبر را معرفی کرد.

معرفی برترین های ماه دسامبر توسط سایت AnTuTu

به گزارش خبرنگار ، سایت AnTuTu در جدیدترین اقدام خود فهرست جدیدی از رتبه بندی بنچمارک خود برای سال 2019 منتشر نموده است. این فهرست شامل سریع ترین و قدرتمندترین تلفن های هوشمندی می گردد که آزمون بنچمارک را بین 1 تا 31 دسامبر با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

در میان پرچمداران، ویوو با گوشی های iQOO Neo 855 Racing و iQOO Pro 5G به عنوان سریع ترین دستگاه ها دو رتبه برتر را در اختیار دارند و پس از آن ها NEX 3 5G مقام سوم را از آن خود نموده است. هر سه مدل دارای نوعی بهینه سازی در سطح نرم افزار مانند فناوری Turbo Writ یا HPB هستند که باعث افزایش عملکرد آن ها می گردد.

گوشی ها OnePlus 7T و 7T Pro مقا م های چهارم و پنجم را کسب نموده اند و ASUS ROG Phone II در رتبه ششم واقع شده است.

با نگاهی به جدول میان رده ها ما گوشی های ویوو X30 Pro با تراشه Exynos 980، اوپو Reno3 Pro 5G با تراشه Snapdragon 765 و Honor 9X Pro با پرازنده Kirin 810 را در سه صندلی اول می بینیم. سال گذشته دستگاه هایی که از تراشه 7 نانومتری Dimension 1000L مدیاتک استفاده می نمایند به اندازه کافی مورد آزمایش قرار نگرفتند، اما AnTuTu انتظار دارد که ماه آینده در رتبه بندی این محصولات حاضر شوند.

سایت AnTuTu همچنین از پردازنده Snapdragon 765G که 7 نانومتری است به عنوان پیشرفت بزرگی در مقایسه با 730G یاد نموده است، بنابراین به نظر می رسد یک نکته ارزشمند در این باره وجود داشته باشد و ما باید حواسمان جمع آن باشد. برای فهمیدم این که چه اطلاعات دیگری از ما پنهان شده است باید زمان بیشتری صرف کنیم زیرا به زودی باقی آن ها به بیرون درز پیدا می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 684

به "معرفی برترین های ماه دسامبر توسط سایت AnTuTu" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین های ماه دسامبر توسط سایت AnTuTu"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید