بازسازی خانه نصرت الممالک اختیارآباد کرمان شروع شد

به گزارش تایمر سرگرمی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از شروع بازسازی خانه نصرت الممالک در اختیارآباد کرمان اطلاع داد.

بازسازی خانه نصرت الممالک اختیارآباد کرمان شروع شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، مجتبی شفیعی پنجشنبه 29 خردادماه 1399 با اشاره به اینکه خانه نصرت الممالک در مالکیت بخش غیردولتی است، اضافه کرد: بازسازی این بنای تاریخی با تامین اعتبار از محل طرح های مشارکت در بازسازی بخش غیردولتی شروع شده است.

او اظهار کرد: طرح مذکور به منظور حمایت از مالکان و بهره برداران از ابنیه تاریخی و ترغیب و تشویق آنها برای حفظ و صیانت از میراث تاریخی و فرهنگی در دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

شفیعی با بیان اینکه در این فاز عملیات استحکام بخشی، بازسازی پشت بام ها و بازسازی نماها انجام می گردد، اظهار کرد: اقدامات بازسازیی این پروژه توسط مالک این بنای تاریخی و با نظارت و حمایت اقتصادی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان انجام می گیرد.

او بیان نمود: خانه تاریخی نصرت الممالک پس از بازسازی و بازسازی با کاربری اقامتی و پذیرایی به گردشگران خدمات ارائه خواهد نمود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: این بنای تاریخی مربوط به دوره قاجاریه است و در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 981

به "بازسازی خانه نصرت الممالک اختیارآباد کرمان شروع شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازسازی خانه نصرت الممالک اختیارآباد کرمان شروع شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه نصرت الممالک اختیارآباد کرمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید