لیگ برتر انگلیس، خاتمه ناکامی 55 روزه آرسنال برای کسب پیروزی با فتح لندن

به گزارش تایمر سرگرمی، توپچی های لندن با کسب یک پیروزی خانگی ارزشمند مقابل چلسی موقتاً از بحران خارج و به بازگشت به روزهای خوب خود امیدوار شدند.

لیگ برتر انگلیس، خاتمه ناکامی 55 روزه آرسنال برای کسب پیروزی با فتح لندن

به گزارش خبرنگاران، در مهمترین بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم های همشهری آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات، ورزشگاه خانگی تیم آرسنال به مصاف هم رفتند که این بازی را قرمزوسفیدپوشان پایتخت انگلیس با نتیجه 3 بر یک به سود خود به خاتمه رساندند.

در این بازی الکساندر لاکازت در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی، گرانیت ژاکا با یک ضربه ایستگاهی تماشایی در دقیقه 44 و بوکایو ساکا با یک ضربه مواج در دقیقه 56 آرسنال را پیش انداختند و تامی آبراهام در دقیقه 85 یکی از گل های خورده را برای چلسی جبران کرد. جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی در دقیقه 1+90 می توانست یکی دیگر از گل های خورده را جبران کند اما برند لنو دروازه بان حریف ضربه او را مهار کرد.

با نتیجه ای که در این بازی رقم خورد، آرسنال بعد از هشت بازی و برای اولین بار از ابتدای ماه نوامبر (11آبان) در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسید و پنجمین برد خود را در این رقابت ها کسب کرد تا 17 امتیازی شود و تا رده چهاردهم جدول صعود کند.

در همین حال چلسی با قبول چهارمین باختش در این فصل لیگ برتر 25 امتیازی ماند و در حالی که با کسب پیروزی می توانست به رده دوم صعود کند، به رده ششم سقوط کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1393

به "لیگ برتر انگلیس، خاتمه ناکامی 55 روزه آرسنال برای کسب پیروزی با فتح لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، خاتمه ناکامی 55 روزه آرسنال برای کسب پیروزی با فتح لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید