ردمی نوت 14 پرو بدون دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می گردد

به گزارش تایمر سرگرمی، طبق گزارش های منتشر شده، انتظار می رود گوشی ردمی نوت 14 پرو برخلاف نسل قبل، از حسگر اصلی 200 مگاپیکسلی استفاده نکرده و به جای آن، به حسگر 50 مگاپیکسلی، که احتمالا از ابعاد بزرگتری برخوردار است، مجهز گردد.

ردمی نوت 14 پرو بدون دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می گردد

این اطلاعات از سوی Digital Chat Station، افشاگر پرکار چینی، در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. بعلاوه انتظار می رود رزولوشن نمایشگر ردمی نوت 14 پرو مشابه نسل قبل، یعنی 1.5K باشد. از دیگر ویژگی های فاش شده از این گوشی باید به بهره گیری از نمایشگر با لبه های نسبتا خمیده اشاره کنیم. ضمناً اگر چشم انتظار بهره گیری این گوشی از دوربین پریسکوپی هستید، باید بگوییم که سال جاری هم خبری از ارائه این مشخصه نخواهد بود.

نکته جالب توجه، تغییر طراحی ماژول دوربین در بخش پشتی است. شیائومی این بار از طراحی بیضی شکل و متمرکز در مرکز استفاده نموده است که شباهت هایی به سایر گوشی های پرچم دار چینی دارد. امیدواریم دوربین اولترا واید هم بهتر گردد تا توانایی های عکاسی سری ردمی نوت 14 پرو بهتر از گذشته باشد.

انتظار می رود خانواده ردمی نوت 14 در حدود ماه سپتامبر در چین عرضه شوند و عرضه جهانی آن ها نیز احتمالا در ماه نوامبر صورت گیرد. گفتنی است که این ماه ها بر اساس شماره مدل ها حدس زده شده اند و ممکن است کاملا دقیق نباشند. بدون شک طی هفته های آینده گزارش های بیشتری در خصوص این گوشی های محبوب منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2288

به "ردمی نوت 14 پرو بدون دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی نوت 14 پرو بدون دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید