خبر بد مایکروسافت برای کاربران سنتی ویندوز، از سال 2020 خبری از به روزرسانی ویندوز7 نخواهد بود

به گزارش تایمر سرگرمی، مایکروسافت اعلام نموده که به روز رسانی ویندوز 7 را در سال 2020 متوقف خواهد نمود، اما در عین حال برای ویندوز 10 برنامه هایی ویژه خواهد داشت که از ماه آینده اغاز خواهند شد.

خبر بد مایکروسافت برای کاربران سنتی ویندوز، از سال 2020 خبری از به روزرسانی ویندوز7 نخواهد بود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت مایکروسافت از آغاز به ارسال اعلان هایی به کاربران ویندوز 7 در مورد مهلت نهایی به روزرسانی سیستم ها و ارتقا به ویندوز 10 ارسال کرد. بر اساس این پیغام کاربران می توانند کامپیوتر قدیمی خود را به ویندوز 10 ارتقا داده یا یک محصول با ویندوز 10 جدید خریداری نمایند.

اما بر اساس بیانیه مایکروسافت از هر کدام از مسیرهای ارتقاء که استفاده می کنید، قبل از ارتقاء باید تمام داده های خود را پشتیبان بگیرید.مایکروسافت در ژانویه 2020 به روزرسانیهای امنیتی دستگاههای مبتنی بر ویندوز 7 را متوقف کرد و اکنون نیز اطلاعیه داده که باید هر چه سریعتر کاربران سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقاء دهند.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفت: از ماه آینده، اگر شما مشتری ویندوز 7 هستید، می توانید انتظار داشته باشید که یک اعلان در سیستم مبتنی بر ویندوز 7 شما ظاهر گردد. کاربران ویندوز 7 می توانند انتظار داشته باشند که اطلاعیه ها را چندین بار در سال 2019 مشاهده نمایند.

با وجود اعلان ها، کاربران ویندوز 7 هنوز تا تاریخ ژانویه 2020 به روز رسانی های امنیتی خواهند داشت. اما بعد از ژانویه 2020، کاربران ویندوز 7 در برابر آسیب پذیری های سیستم عامل ویندوز 7 مصون نخواهند بود و شرکت مایکروسافت نمی تواند تضمینی برای مقاومت در برابر یان مسائل ارائه دهد.

اما اگر از کاربران ویندوز 7 هستید نمی توانید مایکروسافت را سرزنش کنید، زیرا این شرکت از سال 2014 در مورد این مشکل هشدار داده است. با همه این ها کاربران ویندوز 7 می توانند اطلاعیه ها را کاملا نادیده بگیرند و حتی می توانند اعلان ها را جوری تنظیم نمایند که دیده نشوند.اما برترین ایده شاید ارتقاء ویندوز به ویندوز 10 باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 151

به "خبر بد مایکروسافت برای کاربران سنتی ویندوز، از سال 2020 خبری از به روزرسانی ویندوز7 نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد مایکروسافت برای کاربران سنتی ویندوز، از سال 2020 خبری از به روزرسانی ویندوز7 نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید