خبرنگاران معلمان نمونه آموزش و پرورش دیواندره تجلیل شدند

به گزارش تایمر سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - همزمان با آخرین روز از هفته معلم از 27 معلم نمونه شهرستان دیواندره با حضور مسوولان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگاران معلمان نمونه آموزش و پرورش دیواندره تجلیل شدند

به گزارش خبرنگاران مدیر آموزش و پرورش دیواندره روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان گفت: اولین پیام وحی بر پیامبر مکرم اسلام اقرا بود از این رو معلمان باید به اهمیت جایگاه والای خود پی ببرند و از این طریق در راستا اصلاح و پیشرفت جامعه خود قدم بردارند.

ناصح عبدی گفت: موفقیت هایی که در جامعه به دست آمده مرهون کوشش و کوشش آموزش و پرورش است، لذا باید جامعه قدردان زحمات این قشر موثر در پیشرفت و تعالی انسان ها باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به بخشی از اقدامات صورت اجرا شده در سال 1399 اشاره کرد و اضافه کرد: کسب رتبه در کنکور سراسری، کسب رتبه برتر در جشنواره علمی اموزشی ، احداث بیش از 17 واحد تجاری در راستای تبدیل به احسن نمودن فضاهای مازاد برنیاز ، کسب رتبه های برتر در طرح ملی کوچ ، کسب رتبه رجحان کشور در حوزه سواد اموزی از جمله دستاوردهای یک سال اخیر بوده است.

عبدی به 25 مدرسه خیرساز و دولتی در حال ساخت در شهرستان دیواندره اشاره کرد و گفت: 70درصد از مدارس سطح شهرستان به اینترنت متصل بوده وتمام مدارس هوشمند سازی شده است.

وی با اشاره به این که امروز آموزش و پرورش با یک فرایند آموزشی و پرورشی غیر رسمی که مولود شبکه های اجتماعی است روبرو بوده اعلام نمود: آموزش و پرورش برنامه های مدون شده ای برای مقابله با این فرایند طراحی کرده است.

عبدی اضافه کرد : رجحانن الگوی اخلاقی رفتاری دانش آموزان، آگاهی بخشی، مشخص کردن چارچوب های فکری جامعه و وابستگی ساختاری دستگاه های اجرایی به فعالیت معلمان از جمله مواردی است که تجلیل از مقام والای اجتماعی آنها را ضروری کرده است.

12 اردیبهشت و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1618

به "خبرنگاران معلمان نمونه آموزش و پرورش دیواندره تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معلمان نمونه آموزش و پرورش دیواندره تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید