خبرنگاران اپلیکشن برق من 80 خدمت به مشترکان کردستانی ارایه میکند

به گزارش تایمر سرگرمی، سنندج - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: مشترکان استان می توانند از طریق اپلیکیشن برق من بیش از 80 خدمت غیرحضوری و الکترونیکی این شرکت را دریافت کنند.

خبرنگاران اپلیکشن برق من 80 خدمت به مشترکان کردستانی ارایه میکند

کوهسار رسولی تبار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مشترکان کردستانی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی می توانند بدون مراجعه به ادارات برق استان از طریق اپلیکیشن برق من، از بیش از 80 خدمت به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این خدمات از اول آذر در اختیار مشترکان قرار گرفته است، اضافه کرد: از جمله این خدمات دریافت صورتحساب و پرداخت آن، اطلاع از برنامه های خاموشی، ثبت خسارت وارده به لوازم برقی و خانگی، دریافت انشعاب، درخواست آزمایش کنتور، تغییر نام کنتور یا تغییر تعرفه، شرکت در مناقصه، مزایده و استعلام کالا و خدمات و طرح شکایت است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: اپیکیشن برق من به راحتی از کافه بازار و همچنین از طریق مراجعه به سایت www.bargh-omid.ir قابل دانلود بوده و از قابلیت های اپلیکیشن این است که مشترکان خانگی شهری و روستایی می توانند میزان مصرف خود را مدیریت کرده و جزو مشترمان کم مصرف قرار گیرند و از برق رایگان(طرح برق امید) بهره مند شوند.

رسولی تبار اضافه کرد: مشترکان از طریق سایت این شرکت نیز به آدرس www.kurdelectric.ir هم می توانند در قسمت میز خدمت با وارد کردن شماره تلفن همراه و شناسه قبض نسبت به ثبت نام و طرح درخواست اقدام کنند.

وی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را در شرایط کرونایی کنونی بسیار کمک کننده بیان نمود و اضافه کرد: در صورتیکه مشترکان یا متقاضیان خدمت نتوانند از طریق اپلیکیشن برق من یا سایت شرکت اقدام به انجام کارهای خود کنند، با مراجعه به دفاتر پیشخوان شهری و روستایی خدمات دریافت کنند، ضمن اینکه این دفاتر مکلف هستند خدمات مورد نیاز مشترکان را انجام دهند.

در حال حاضر 672 هزار مشترک برق در کردستان از خدمات این شرکت برخوردار بوده و ضریب نفوذ برق در شهرها 100 درصد بوده و تمام روستاهای بالای 10 خانوار جمعیت به شبکه سراسری برق متصل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1363

به "خبرنگاران اپلیکشن برق من 80 خدمت به مشترکان کردستانی ارایه میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اپلیکشن برق من 80 خدمت به مشترکان کردستانی ارایه میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید