حذف آگهی های توییتر، هدف تازه ایلان ماسک
به گزارش تایمر سرگرمی، زومیت نوشت: به گفته ایلان ماسک، توییتر به زودی نسخه تازه سرویس اشتراکی Blue را دردسترس قرار خواهد داد. این نسخه هزینه بیشتری دارد و تمامی تبلیغات را حذف می نماید.
ایلان ماسک می گوید توییتر در پی اِعمال تغییراتی اساسی در تبلیغات است و به زودی نسخه گران تری از سرویس اشتراکی Twitter Blue را روی کار می آورد که هیچ تبلیغی نمایش نمی دهد: تبلیغات در توییتر بیش ازحد بزرگ اند و به دفعات زیاد نشان داده می شوند. اقداماتی در دست انجام است تا در هفته های آینده به هر دو مسئله رسیدگی گردد.
ایلان ماسک فعلاً نگفته است که نسخه تازه سرویس توییتر بلو با چه قیمتی دردسترس قرار می گیرد. به علاوه معین نیست که این سرویس قابلیت های دیگری نیز خواهد داشت یا نه.
به گزارش بلومبرگ، ماسک از زمان خرید توییتر کوشش زیادی نموده است که وابستگی این شبکه اجتماعی به تبلیغات را کاهش دهد. شماری از برندها به علت نگرانی از سیاست های مدیریت محتوا، از توییتر فاصله گرفتند و این موضوع روی درآمدهای شبکه اجتماعی متن محور اثر منفی گذاشت.
5858
منبع: خبرآنلاین