جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه برگزار گردید

به گزارش تایمر سرگرمی، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بانه و مدیران مراکز اقامتی و پذیرایی این شهرستان در هتل داوینکو برگزار گردید.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه با حضور سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی بانه، کارشناسان حوزه گردشگری این شهرستان و مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان بانه در هتل داوینکو برگزار گردید.

رحیمی خواه در این جلسه اظهار کرد: مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان بانه، آمادگی خود را برای پذیرایی وخدمات رسانی بهینه به مهمانان وگردشگران نوروزی اعلام می نمایند.

او با اظهار امیدواری نسبت به ظرفیت های اقامتی و پذیرایی شهرستان بانه در ایام سفرهای نوروزی گفت: در ایام نوروز 98 با اجرای برنامه ها و رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری و همچنین خلق فضای شور و نشاط در سطح شهرستان بانه امیدواریم که آمار مسافران و گردشگران ورودی افزایش چشمگیر و قابل توجهی داشته باشد.

او با توجه به شروع به کار کردن هتلها و مراکز اقامتی و پذیرایی مناسب در این شهرستان، سال 98 را سال طلایی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اعلام کرد و اعلام کرد: در سال آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های مهم گردشگری در شهرستان بانه خواهیم بود.

همچنین در این جلسه هر کدام از مدیران تاسیسات اقامتی و پذیرایی شهرستان به بیان دیدگاههای خود در زمینه شیوه خدمات رسانی بهتر به گردشگران نووروزی پرداخته و آمادگی خود را برای پذیرایی از گردشگران نوروزی سال 98 اعلام کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 121

به "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید