تماشاگران چینی به مرگ بر روی نیل هالیوودی اقبال نشان ندادند

به گزارش تایمر سرگرمی، 2 فیلم بزرگ هالیوودی دیگر ماه آینده به چین می فرایند، اما هنوز معین نیست تماشاگران چقدر علاقه به تماشای آن ها داشته باشند.

تماشاگران چینی به مرگ بر روی نیل هالیوودی اقبال نشان ندادند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فیلم مرگ بر روی نیل که نخستین فیلم هالیوودی اکران شده در چین در بیش از یک ماه گذشته است، از همین حالا دارد غرق می گردد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم ساخته کنت برانا از شنبه اکران خود را شروع کرد و در سرانجام آخر هفته با 5.9 میلیون دلار در رتبه چهارم نهاده شد. این فیلم در روز اول فقط 3.9 میلیون دلار فروخت و روز بعد 2 میلیون دلار دیگر اضافه نمود.

این در حالی است که فیلم بلاکباستر چینی نبرد دریاچه چیانگجین 2 که هفته ها قبل نخستین اکران خود را داشت توانست در همان بازه دو روزه 19.8 میلیون دلار بفروشد و مجموعه فروش سه هفته ای خود را به 589.2 میلیون دلار برساند.

فیلم های چینی دیگری که کارشان را از اول سال نو چینی شروع نموده بودند، یعنی منظره خوب و زیادی آرام برای کشتن هم به ترتیب 17.4 میلیون دلار و 11.3 میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه نمودند.

مرگ بر روی نیل یک هفته قبل اکرانش در آمریکای شمالی را هم شروع نموده بود و در آخر هفته مراسم سوپربول توانسته بود یک فروش معمولی 12.9 میلیون دلاری داشته باشد. تا اینجا این فیلم توانسته 25.9 میلیون دلار در بازار داخلی و 75.8 میلیون دلار در بازار جهانی بفروشد. گفته می گردد هزینه ساخت فیلم 90 میلیون دلار بوده است.

شکست مرگ بر روی نیل در بازار چین را می توان در نقد های منفی مخاطبان هم مشاهده کرد. این فیلم در سرویس های چینی مائویان، تائوپیائوپیائو و دوبان به ترتیب امتیاز های 8، 7.9 و 6.1 از 10 را دریافت نموده است. تمام عناوین چینی که هنوز دارند اکران می شوند امتیاز هایی بالاتر از 9 دارند.

از سوی دیگر، فیلم رمانتیک کمدی به مشکل خورده روزی بارانی در نیویورک ساخته وودی آلن در سال 2018 روز آدینه اکرانی غیرمنتظره در چین خواهد داشت. اما هالیوود باید تا روز چهاردهم مارس صبر کند تا بتواند آنچارتد را در چین اکران کند. پس از آن بتمن نو روز هجدهم مارس اکران می گردد و آن زمان می توان دید دقیق تری از علاقه فعلی مصرف کنندگان نسبت به محتوای آمریکایی داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 2069

به "تماشاگران چینی به مرگ بر روی نیل هالیوودی اقبال نشان ندادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاگران چینی به مرگ بر روی نیل هالیوودی اقبال نشان ندادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید