تفتیان: شرمنده حامیانم شدم!

به گزارش تایمر سرگرمی، سریع ترین مرد ایران پس از ناکامی در فینال دو صد متر تاکید نمود برای موفقیت باید بیشتر کوشش کند.

تفتیان: شرمنده حامیانم شدم!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، حسن تفتیان ، ملی پوش سرعتی تیم ملی دوومیدانی در فینال دوی 100 متر بازی های آسیایی جاکارتا ششم شد و به کار خود انتها داد.

وی درباره مسابقات دوی 100 متر بازی های آسیایی، گفت : کلاس دوومیدانی آسیا در این دوره جهانی گردیده است و در فینال صدمتر دیدیم که دونده چینی زیر 10 ثانیه دوید و کشورهای قطر و بحرین هم با دوندگان آفریقایی در رقابت های آسیایی شرکت می نمایند. رقابت در دوی صدمتر آسیا سخت گردیده است. سطح آسیا رشد نموده و ما برای کسب موفقیت می بایست بیشتر کوشش کنیم تا از رقابت های به وجود آمده جا نمانیم.

وی که از عنوان ششمی خود در بازی های آسیایی جاکارتا ناراحت بود، خاطر نشان کرد: ضروری است از تمام کسانی که حمایتم کردند تشکر کنم. از رییس فدراسیون دوومیدانی که حمایتم کرد تا خانواده بزرگ دوومیدانی که خواستار موفقیتم بودند. بیش از یک سال است که تمرکزم روی بازی های آسیایی بود و تصور نمی کردم که در فینال آسیایی ششم شوم. حریفان در این دوره آماده و سخت بودند و من هم می خواستم سال جاری روی سکو بروم اما در فینال نتیجه دیگری رقم خورد و شرمنده شدم. شرمنده حامیان جدی ام گردیده ام. کسانی که دوست داشتند حسن تفتیان در بازی های آسیایی مدال بگیرد. اما نتوانستم و شرمنده شان شدم.

تفتیان در ادامه صحبت های خود، بیان کرد: فصل خوبی را سپری نموده بودم و در بیشتر مسابقات نتایج مناسبی گرفتم و رکوردهای خوبی به نامم ثبت شد. باور کنید در دوران آماده سازی حدود پنج ماه به دور از خانواده ام بودم و فقط به کسب مدال در بازی های آسیایی جاکارتا فکر می کردم.

ملی پوش سرعتی در خصوص شرایط خود در فینال 100 متر بازی های آسیایی، اظهار کرد: اتفاقا بر خلاف نظرهای مطرح گردیده استارت خوبی زدم اما پس از 70 متر دویدن بدنم خالی کرد و مسابقه را از دست دادم.

تفتیان در انتها افزود: تاکنون یادم نمی آید در انتها شکست هایم در مسابقات تا این حد ناراحت شوم و به هم بریزم. دیشب برای من شب بسیار تلخی بود و در حال حاضر هم بسیار ناراحت هستم ، زیرا برای کسب مدال بازی های آسیایی خیلی زحمت کشیده بودم و واقعا به مدال فکر می کردم اما نتیجه دیگری رقم خورد و شرمنده تمامی حامیانم شدم. ضمنا برای کسب مدال آسیایی باید کوشش بیشتری کنم تا با توان بیشتری از نظر جسمانی به مسابقات آتی برگردم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 9

به "تفتیان: شرمنده حامیانم شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفتیان: شرمنده حامیانم شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید