(تصویر) بازی سحر قریشی در یک فیلم اروتیک؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش تایمر سرگرمی، باشگاه خبرنگاران نوشت: وب سایت IMDb نام سحر قریشی را به لیست بازیگران فیلم 365 روز افزود.

(تصویر) بازی سحر قریشی در یک فیلم اروتیک؛ شایعه یا واقعیت؟

مدتی پیش بود که شایعه بازی لیلا حاتمی در فیلم سینمایی آخرین سیاره جدیدترین اثر ترنس مالیک منتشر شده بود و با دیده شدن نام او در لیستی که در بانک اطلاعات فیلم IMDb ثبت شده بود، این شایعه بازتاب بیشتری در رسانه ها پیدا کرد.

پس از لیلا حاتمی نام محمدرضا شریفی نیا هم در لیست بازیگران این فیلم نهاده شد، اما این موضوع در هیچ یک از سایت های رسمی تایید نشده بود و بعد از مدتی تعیین شد این اتفاق با شیطنت کاربران ایرانی انجام شده است.

سحر قریشی دیگر بازیگری است که گرفتار این شیطنت ها شده و نام او در لیست بازیگران دنباله فیلم 365 روز آورده شده است؛ فیلمی محصول کشور لهستان که امتیاز پایینی را هم دریافت نموده و با انتقاد های جدی روبرو شده است. بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم ها (IMDb)، در حالی نام سحر قریشی بازیگر ایرانی را در قسمت دوم فیلم 365 روز منتشر نموده که این خبر در هیچ یک از سایت های رسمی تائید نشده است.

از سوی دیگر، مجله آنلاین و معتبر ددلاین هالیوود هم لیستی از بازیگران این فیلم منتشر نموده، اما نامی از سحر قریشی در آن دیده نمی گردد.

اینطور که پیداست، بانک اطلاعات فیلم IMDb قابل ویرایش است و اطلاعات فیلم ها می تواند به وسیله کاربران دچار تغییر گردد. به همین علت صرفا تماشا نام فردی در لیست بازیگران یک پروژه نمی تواند علتی قطعی برای نقش آفرینی او در فیلم باشد.

در زمان ساخت فیلم سینمایی همه میدانند به کارگردانی اصغر فرهادی هم خبری مشابه در خصوص حضور یک بازیگر ترکیه ای در این پروژه منتشر شد که منبع آن هم اطلاعات وبسایت IMDb بود. این خبر هم خیلی زود تکذیب شد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: funtimer.ir شناسه مطلب: 1703

به "(تصویر) بازی سحر قریشی در یک فیلم اروتیک؛ شایعه یا واقعیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصویر) بازی سحر قریشی در یک فیلم اروتیک؛ شایعه یا واقعیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید